اعزم اولین اردوی زیارتی دانش آموزان پسر به مشهد الرضا

اعزم اولین اردوی زیارتی دانش آموزان پسر به مشهد الرضا

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نخستین گروه از دانش آموزان پسر تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان همزمان با شروع فصل تابستان به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، آرش محمدحسینیان معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، گفت: ۴۰ دانش آموز پسر تحت پوشش در طرح مدارس همدل برای زیارت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.

محمدحسینیان با بیان اینکه تا پایان تابستان امسال۵۲۰ دانش آموز و دانشجو به اردوهای زیارتی اعزام می شوند، ادامه داد: در مرحله اول، ۲۰۰نفر از مددجویان دختر نیز در قالب طرح یاس برای زیارت حضرت معصومه(س) به شهر قم اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه، ۴ گروه اعزامی دیگر از دانش آموزان و دانشجویان دختر تحت حمایت کمیته امداد را به مشهد الرضا خواهیم داشت، افزود: در طرح شوق زیارت نیز ۸۰ نفر از مادران و دختران مددجو با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری به مشهدالرضا اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان اصفهان اجرای اردوهای دانش آموزی و دانشجویی را یکی از بسترهای مناسب برای کار فرهنگی دانست و گفت: برگزاری این برنامه ها، در کنار آموزش نظری، کلاس های تربیتی و فرهنگی با رویکرد پیشگیری از آسیب های اجتماعی، نتایج مطلوبی برای مددجویان در پی دارد همچنین اعزام مددجویان به اردوهای زیارتی موجب تحول ذهنی و قلبی آنها شده و تاثیر بسزایی در تقویت روحیه دانش آموزان و دانشجویان دارد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x