پیام تبریک سردار”میرحیدری” به مناسبت هفته قوه قضائیه

پیام تبریک سردار”میرحیدری” به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “محمدرضا میرحیدری “ در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتربهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق امام راحل، فرا رسیدن هفته قوه قضائیه که از اول تا هفتم تیرماه است به مردم، مسئولان و کارکنان دستگاه قضائی و همه کسانی که در راستای برقراری عدل عدالت قدم برمی دارند تبریک گفت.

در متن پیام فرمانده انتظامی استان اصفهان آمده است:

« قوه قضائیه در پیشرفت کشور به سمت هدف های اسلامی نقش تعیین کننده دارد.» مقام معظم رهبری(مدظله العالی)

« قوه قضائیه به عنوان یکی از ارکان مهم و تاثیرگذار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به شمار می آید و نقش ارزنده ای در حراست از آرمان های اصیل اسلامی و ارزش های والای انقلاب دارد. صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت ، حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان از رسالت های مهم این قوه است.

بخش اعظمی از امنیت پایدار و برقراری نظم و تامین آسایش و آرامش در جامعه مرهون کوشش و همت مسئولان، قضات و کارکنان شریف دستگاه قضائی است که به صورت جدی و قاطعانه با ناهنجاری های اجتماعی، قانونشکنی ها و جرایم مختلف برخواسته و از هیچ کوششی در استیفای حقوق مردم دریغ نمی کنند.

بی شک دستگاه قضائی، تکمیل کننده کار پلیس است چرا که عدم برخورد قاطعانه این دستگاه با مجرمان، قانونشکنان و گردنکشان تلاش ها و زحمات ماموران پلیس معنا پیدا نمی کند و اثر بخشی مطلوب را در جامعه برجانمی گذارد. بنابر این همکاری و تعامل بین این دو نهاد بسیار حائز اهمیت بوده و نفع بزرگ این تعامل و همبستگی عاید مردم شریف که در اصل ولی نعمتان ما و صاحبان اصلی انقلاب به شمار می آیند خواهد شد.

این جانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام راحل فرا رسیدن هفته قوه قضائیه به رئیس کل دادگستری، دادستان عمومی و انقلاب، دادستان های شهرستان ها، قضات محترم و کنارکنان تلاشگر این دستگاه تبریک عرض نموده، تلاش ها و خدمات ارزنده همه کسانی که در جهت برقراری عدالت در سرزمین ایران اسلامی قدم برمی دارند تقدیر و تشکر می کنم و توفیق روز افزون آنها را تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) از خداوند متعال خواستارم.»

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x