پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان در پیامی، سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ

اگر (دین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گام هایتان را استوار می سازد.

حماسه آزادسازی خرمشهر الگویی بی نظیر از مقاومت و ایثار برای جوانان و نمادی کم نظیر از پیروزی اراده و خواستن برای همه نسل ها است، سوم خرداد مظهر الطاف خفیه الهی بود چرا که شیرمردانی با دستان خالی و با دلهایی سرشار از عشق به ولایت در برابر مظاهر کفر و ستم یعنی استکبار جهانی تا بن دندان مسلح ایستادند و بنا به سنت الهی، نصرت الهی نازل شد و خرمشهر، شهر خون و شهادت خارج از محاسبات و معادلات دشمنان آزاد شد فتح خرمشهر نماد عینی مقاومت ملت ایران در برابر استکبار است. نسل انقلابی امروز نیز همچون جوانان دیروز با اتکا به ایمان و اراده با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی«مدظله العالی» بر غم همه ی تحریم های ظالمانه، در عرصه های مختلف به ویژه تحریم های اقتصادی قله های رفیع عزت و افتخار را یکی پس از دیگری تسخیر می کنند تا کشور را در همه زمینه ها خودکفا نموده و در برابر تهدیدها و آسیب ها بیمه نمایند.

اکنون در آستانه سالروز این حماسه بزرگ و به یادماندنی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی بزرگ مردانی که در آزادسازی خرمشهر قهرمان، حماسه آفریدند، فرارسیدن روز ملی «مقاومت، ایثار و پیروزی» را به ملت قهرمان و انقلابی ایران به ویژه خانواده بزرگ امداد تبریک عرض می نمایم و تردید ندارم به حول قوه الهی با میدان داری و همت نسل جوان و مومن انقلابی، خرمشهرهای اقتصادی، معیشتی، اجتماعی و فرهنگی نیز فتح می گردد. ان شاءالله

کریم زارع . مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x