انتشارات سروش به مجمع ناشران دفاع مقدس پیوست

انتشارات سروش به مجمع ناشران دفاع مقدس پیوست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

ابراهیم شکوری مدیرعامل انتشارات سروش در این رابطه گفت: مجمع ناشران در هر قالبی، انقلاب اسلامی یا دفاع مقدس و یا قالب های دیگر، یک باشگاه مجازی هستند که ناشران حوزه تخصصی می توانند توان و ظرفیت خود را وارد آن مجموعه کنند، تا هم افزایی بیشتری محقق شود. شکوری در ادامه با بیان اینکه؛ مجمع ناشران دفاع مقدس به خوبی در در این حوزه هم افزایی نموده، گفت؛ این مجمع تا کنون یکصد عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس از چندین ناشر معرفی نموده است.
وی افزود: یکی از کارهای مجمع ناشران دفاع مقدس در حوزه معرفی آثار، تبادلات منطقه‌ای با جهان عرب و سایر نقاط دنیا است. این مجموعه توانسته تاکنون یکصد کتاب را به ۱۵ زبان دنیا ترجمه کند و فحوای دفاع مقدس و مقاومت اسلامی را به جهان معرفی کند.
شکوری در ادامه گفت: انتشارات سروش هم در دهه های گذشته به خصوص در حوزه دفاع مقدس، آثار ارزشمندی منتشر نموده است. اکنون جا داشت که ما هم به جمع ناشران دفاع مقدس بپیوندیم.
مدیرعامل انتشارات سروش گفت؛ تفاهم نامه امضا شده هم با همین هدف صورت گرفته است. قرار است ذیل اقداماتی که مجمع ناشران دفاع مقدس انجام داده، منویات مقام معظم رهبری در زمینه نشر کتب دفاع مقدس، که فرمودند: «آنچه که هست صد برابر شود»، به حقیقت بپیوندد.
وی افزود: در همین راستا ناشران بزرگی مثل سروش و امثال آن به کمک این مجموعه بیایند و با موجودیت و آنچه که تاکنون به عنوان یک گنجینه جمع‌آوری کرده‌اند، برای معرفی مظلومیت و حقیقت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت در داخل و خارج توان خود را بگذارند.
همچنین امیر شهریار امینیان مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس، با ابراز خرسندی از پیوستن انتشارات سروش به این مجمع گفت: این مجمع با تجمیع ظرفیت های حوزه دفاع مقدس و شناسایی آنها و با همکاری ناشران، مصمم است فضایی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه نشر دفاع مقدس فراهم کند.
وی افزود؛ با فرمان مقام معظم رهبری بر یک صد برابر شدن آثار مکتوب دفاع مقدس بر آن شدیم تا با هم افزایی و همکاری با انتشارات سروش که در این حوزه صاحب سبک است، منویات رهبر انقلاب را عملی کنیم.
مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس گفت: انتشارات سروش در حوزه ادبیات مقاومت و دفاع مقدس می‌تواند نقش مثمرالثمری در این رابطه داشته باشد.
وی افزود: این همکاری ها و هم افزایی ها به نفع جریان دفاع مقدس و مقاومت اسلامی است، و باعث زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم خواهد شد.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x