حضور سه چهره نوستالژیک در شیش و بش محمد چرمشیر

حضور سه چهره نوستالژیک در شیش و بش محمد چرمشیر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نمایشنامه خوانی شیش و بش با کارگردانی سامان قلیچ خانی و به تهیه کنندگی سعید طالبی و با بازی صدرالدین حجازی ، عباس محبوب و شراره رخام روزهای جمعه سی ام و شنبه سی و یکم اردیبهشت ماه به ترتیب راس ساعت ۱۶ و ۲۱ در تماشاخانه اهورا روی صحنه خواهد رفت.
سامان قلیچ خانی کارگردان این کار که در سال‌های گذشته نمایشنامه خوانی وقت ضیافت هارولد پینتر را با بازی حبیب دهقان نسب در سالن شهرزاد و نمایشنامه خوانی ریچارد نوشته حمیدرضا نعیمی را با بازی جلیل فرجاد در سالن محراب روی صحنه برده است در مورد این اجرا گفت :
این نمایش ، فضایی نوستالژیک و مفرح دارد و بیانگر فرهنگ عامه ی اواخر دوره قاجار است.
وی در ادامه افزود : در این نمایشنامه خوانی سعی کرده‌ایم با استفاده از موسیقی سنتی ، تیپ سازی های درست و استفاده بهینه از پتانسیل های چهره های حاضر در کار ، ریتمی مناسب و فضایی دلچسب برای مخاطبان ایجاد کنیم.
قلیچ خانی در مورد اسامی سایر بازیگران گفت در این کار سامان قلیچ خانی ، حمید نصرت پور ، سعید طالبی ، الهام کرباسیان ، صابر اوریر ، ساره پاینده ، میلاد افتخاری ، حسن فقهی ، سیده مریم طباطبایی ، عباس ایزدی یونسی ، امیرحسین فانی و مهتاب عسگری هم بازی می کنند.
وی خاطر نشان کرد در این کار صابر اوریر بعنوان دستیار اول کارگردان ، پرنیان کارگزار بعنوان دستیار دوم کارگردان، حمید نصرت پور در جایگاه مشاور کارگردان حصور دارند و رها بیات و شمیلا شهرابی هم به ترتیب مدیر و منشی صحنه میباشند.
قلیچ خانی افزود : در این پروژه دکتر امیر رحمانی مشاور حقوقی هستند و امیرحسین فانی و علی جانی هم در گروه هماهنگی و تشریفات فعالیت میکنند.
کارگردان این کار در ادامه افزود : مسئولیت روابط عمومی کار هم بعهده ی امید شکرانه و مریم دهدار است و طراح پوستر این کار هم یوسف سلیمانی میباشد.
هدایت گر توانگران این پروزه در ادامه خاطر نشان کرد عکاسان این کار مهدی اسکندری و سامان صمدی هستند و مدیر رسانه ای این پروژه علیرصا نیاکان میباشد.
قلیچ خانی در پایان گفت : اعضای گروه موسیقی این کار هم همایون نسیم فر ، امیر رضا علمداری ، دیلمان قاسمی و هومان سلیمانی میباشند
شایان ذکر است بلیت‌فروشی این نمایش از طریق سایت تیوال صورت می گیرد.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x