پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

پیام مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی را به همه فعالان این عرصه، تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان با تبریک فرارسیدن روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، اظهار داشت: روابط عمومی در این نهاد به عنوان زنجیره اصلی ارتباط میان خیران و نیازمندان، مسوولیتی خطیر برعهده دارد و می تواند با انتقال سریع، صریح و صادقانه خدمات ارائه شده به جامعه هدف، اذهان عموم و نیکوکاران را به نقش و اهمیت حمایت از خانواده های تحت پوشش روشن سازد.

وی، روابط عمومی پویا در دوران کنونی را چشم و گوش و یک ابزار مطمئن برای مدیریت ها دانست که باید از نقش سنتی خود فاصله گرفته و “نقشه راه” جدیدی تعریف کند و با جمع بندی و تحلیل بازخوردهای صحیح به مدیران، آن ها را در مسیر خدمت رسانی همراهی کنند.

کریم زارع اختصاص یک روز برای بزرگداشت “روابط عمومی ها”؛ را اقدامی در خور توجه اعلام کرد و افزود: برای زنده نگه داشتن ارزش هایی که نهادها و سازمان ها را با کمک روابط عمومی به بدنه اجتماعی جامعه پیوند می زند، بزرگداشت این روز، قابل توجه است و در واقع وجود روابط عمومی در بدنه سازمانها، خود بر پاسخگو شدن مدیران آن تاکید موثری دارد و عاملی برای اعتمادسازی دوسویه در اجرایی شدن برنامه ها و سیاست های اجرایی هر دستگاه می باشد.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، ضمن گرامیداشت خدمات و تلاش های صادقانه فعالان این عرصه اظهار امیدواری داشت که تمامی مدیران، مسوولان، کارمندان و همه دست اندرکاران ساعی و پرتلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی با وجود تمام سختی ها و فشارهای موجود به فعالیت های صادقانه خود، در اطلاع رسانی صحیح و شفاف به مردم جامعه مجدانه ادامه دهند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x