تقدیر رئیس کل دادگستری استان از صداوسیمای مرکز زنجان برای ابتکار برگزاری و پوشش گسترده پویش زنجان همدل

تقدیر رئیس کل دادگستری استان از صداوسیمای مرکز زنجان برای ابتکار برگزاری و پوشش گسترده پویش زنجان همدل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس دادگستری کل استان به همراه دادستان و اعضای ستاد دیه استان با حضور در صداوسیما ضمن دیدار با رئیس رسانه استانی از عوامل برنامه ساز دخیل در برگزاری و پوشش شایسته پویش زنجان همدل قدردانی کردند.
در این دیدار که تعدادی از معاونین، مدیران و همکاران حضور داشتند، مدیر کل صداوسیما با ابراز خرسندی و قدردانی از تلاش های همکاران مرکز در راستای پوشش شایسته پویش زنجان همدل گفت: تلاش شبانه روزی همکاران مرکز و شرکت و همکاری مردم مومن و نیکوکاراستان زنجان در این امر خدا پسندانه نشان از حس نوعدوستی ، همدلی و وفاق هم استانی های عزیز دارد .
وی با تاکید براین مطلب که آسیب های اجتماعی در کمین خانواده زندانیان است افزود: مجازات زندان اگر چه به عنوان یک راهکار برای اصلاح، درمان، پیشگیری و رعایت عدالت درجامعه در مواجهه با قانون شکنان و مجرمان پذیرفته شده، اما آسیب‌ های ناشی از آن، خانواده زندانی را در ردیف قربانیان واقعی جرم قرار می دهد و زندانی شدن یک پدر یا مادر تبعات منفی زیادی در پی دارد.
آقای لطیفی در خصوص اهداف اجرای پویش زنجان همدل اظهار داشت : تلاش داریم در کنار فرهنگ سازی این موضوع و بسط و نهادینه کردن آن در میان اقشار مختلف جامعه، قدمهای خیر و مثبتی برای رفع گوشه ای از مشکلات مردم برداریم .
وی در ادامه بر آمادگی صداوسیمای استان برای مشارکت در برگزاری اینگونه پویش ها و حرکتهای خیرخواهانه برای جلب مشارکت مردم و خیرین تأکید کرد .


رئیس کل دادگستری استان هم در این دیدار عملکرد صداوسیمای استان را در چندسال اخیر بسیار خوب و تأثیرگذار عنوان کرده و گفت : نوع تعامل و توجه صدا و سیما به خواسته ها و نیازهای جامعه و مردم بر اساس ضرورتها مطابق با سیاستهای نظام بوده و توفیقات خوبی را به دست آورده است.
حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با تقدیر از عملکرد صداوسیمای استان در پوشش گسترده پویش زنجان همدل، نقش و ابتکار صداوسیما را در این موضوع بسیار ستودنی دانست .
وی با اشاره به اینکه استان زنجان در امر نیکوکاری در کشور رتبه نخست را دارد خاطر نشان کرد : این حرکت مردم زنجان در کشور مثال زدنی است.
رئیس کل دادگستری استان با اشاره به اینکه مردم استان بیش از ۶۷ میلیارد ریال به امر پویش زنجان همدل اهدا کردند، گفت : بواسطه این عمل خداپسندانه ۷۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد به آغوش گرم خانواده خود بازگشته اندو با فرهنگ سازی خوب رسانه استانی موج کمک های آحاد مردم از اقشار مختلف همچنان ادامه دارد.
در پایان این مراسم از تلاشهای مدیرکل و تعدادی از معاونین، مدیران و همکاران مرکز در نقش بسزایی در پوشش این طرح داشتند با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد .

علیرضا نیاکان

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x