نخستین رویداد ایده‌پردازی در کلان‌شهرهای کشور برگزار می‌شود

نخستین رویداد ایده‌پردازی در کلان‌شهرهای کشور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

نخستین رویداد ایده‌پردازی کلان‌شهرهای کشور با مشارکت شهرداری‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، این رویداد که با هدف ایجاد بانک ایده‌ها و تبادل آن در میان کلان شهرهای کشور برگزار می‌شود، در ۵ محور عمومی شامل «بهسازی و بازسازی شهری»، «درآمد پایدار شهری»، «مشارکت مردمی و محلی»، «روش‌های خلاقانه و نوین در مدیریت پسماند و بازیافت» و «طرح‌ها و ایده‌های نو در رفع آلودگی هوا و مدیریت ترافیک و حمل‌ونقل عمومی» و همچنین یک محور تخصصی با عنوان «اصلاح فرایند صدور پروانه ساختمان» تعریف شده‌است.

 کارکنان شهرداری‌ها می‌توانند با ورود به سایت

www.1404.tehran.ir

 و ثبت‌نام در بخش کلان‌شهرها پس‌از تکمیل فرم اطلاعات و انتخاب محور مورد مشارکت، خلاصه‌ای از طرح خود را با توجه به محور انتخاب‌شده بین ۷۰۰ تا ۱۰۰۰ کاراکتر نوشته و فایل طرح را به‌صورت پی‌دی‌اف بارگذاری کنند.

پس از تأیید اولیه پیشنهادها از نظر شکل و محتوا، ایده‌ها برای ارزیابی به داوران ارسال خواهد شد و از بین برگزیدگان ۳۰ تا ۴۰ نفر برای ارائه‌ی نهایی دعوت می‌شوند.

هیات داوران از میان ارائه‌کنندگان نهایی ۳ نفر از همکاران مدیریت شهری در کلان‌شهرها را به‌عنوان نفرات برتر انتخاب خواهند کرد و از بین سه شرکت‌کننده برتر، یک نفر در مرحله نهایی به‌عنوان نفر اول انتخاب می‌شود و در روز اختتامیه از او تقدیر به عمل خواهد آمد.

همچنین جوایز نفرات اول تا سوم به‌ترتیب ۲۰ میلیون تومان، ۱۰ میلیون تومان و ۵ میلیون تومان است و مدت ارسال پیشنهادها تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ خواهد بود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x