با اقتدار پلیس: اُبهت پوشالی اوباش خیابان مشتاق اصفهان شکست

با اقتدار پلیس: اُبهت پوشالی اوباش خیابان مشتاق اصفهان شکست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: اراذل و اوباشی که با قدرت نمایی، عربده کشی و استفاده ازسلاح سرد باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مردم شده بودند با اقتدار ماموران پلیس در کمترین زمان ممکن به زانو در آمدند.
سرهنگ” حسین بساطی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: در دو شب گذشته ۳ فرد شرور در یکی از خیابان های محله مشتاق شهر اصفهان اقدام به عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد کرده و باعث ایجاد رعب و و حشت در بین مردم این منطقه شده بودند که این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.


وی افزود: ماموران با رصد هوشمندانه و اقدامات تخصصی خود توانستند این افراد را به سرعت و در کمترین زمان شناسایی و نسبت به دستگیری آنان اقدام کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان خاطر نشان کرد: با هماهنگی مرجع قضائی این افراد در همان نقطه ای که اقدام به قدرت نمایی و عربده کشی برای مردم و اهالی کسبه کرده بودند آورده شدند تا همه بدانند ،اصفهان که به شهر شهیدان مشهور است جای امنی برای اراذل و اوباش نخواهند بود.
سرهنگ بساطی خاطر نشان کرد: مردم عزیز شهرستان اصفهان مطمئن باشند که همه ماموران پلیس بر جامعه اشرافیت کامل دارند و با قوت و قدرت تمام اعمال و رفتار مجرمان را زیر نظر دارند و در صورت بروز کوچکترین خطایی با آنان برخورد قاطع می کنند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه این افراد خود را سلطان مشتاق می نامیدند تصریح کرد: اقتدار و صلابت پلیس ابهت پوشالی این افراد را شکست و نشان داد که هر کس به حقوق مردم تعرض و تعدی کرده و آرامش آنان را بهم بریز با مشت آهنین پلیس مواجه خواهد شد.


سرهنگ بساطی از برنامه ریزی برای برخورد قاطعانه با افراد شرور و اوباش در هر نقطه از شهرستان اصفهان خبر داد و گفت: انشاءأ الله با همکاری و مشارکت مردم از این گونه تحرکات جلوگیری می کنیم و با توکل برخداوند و پشتیبانی مردم شهری امن و آرام برای شهروندان و گردشگران فراهم خواهیم کرد.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x