پلیس اصفهان شاخ شرور اینستاگرام را شکست

پلیس اصفهان شاخ شرور اینستاگرام را شکست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری یکی از ارازل و اوباش که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به ترویج شرارت و خشونت می کرد خبر داد.
سرهنگ “حسین بساطی “ در تشریح جزئیات این خبر در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس : در راستای برخورد با ترویج شرارت و خشونت در شبکه های اجتماعی،و به دنبال شکایت تعدادی از شهروندان ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان اصفهان فرد شروری که در شبکه اجتماعی اینستاگرام اقدام به قدرت نمایی و تهدید شکات با سلاح سرد می کرد را شناسایی کردند.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد این فرد با قدرت نمایی به وسیله سلاح سرد در فضای مجازی و حقیقی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کند .
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی به عمل آمده با مراجع قضائی متهم دستگیر و دربازرسی به عمل آمده از مخفیگاه وی آلات و لوازم شرارت از جمله چاقو و قمه کشف شد .
سرهنگ بساطی با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای سوابق متعددی است که خود را به شاخ اینستاگرام تبدیل کرده بود خاطر نشان کرد: پلیس با اشرافیت کامل و رصد شبکه های اجتماعی با اقتدار در چهارچوب قوانین و مقررات با هر گونه اعمال مجرمانه و مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد .

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی نیکبخت

بسیارعالی

1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x