اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حمایت پتروشیمی اصفهان از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد

حمایت پتروشیمی اصفهان از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

شرکت پتروشیمی اصفهان در حمایت از نیازمندان و همراهی در برنامه های کمیته امداد استان اعلام آمادگی کرد.
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ه) استان اصفهان، در دیدار با مدیرعامل پتروشیمی اصفهان و تاکید به رویکرد اصلی امداد در توانمندسازی و بازگشت نیازمندان به زندگی آبرومندانه، اظهار داشت: مشارکت صنایع در برنامه های حمایتی این نهاد و هم افزایی در تامین معیشت و توانمندی خانواده های نیازمند می تواند نقش موثری داشته باشد.
زارع با بیان اینکه استان اصفهان در مشارکت های مردمی پیشتاز است، ادامه داد: امیدواریم با همت همه مسئولین و با رویکردی که در حوزه خودکفایی مددجویان وجود دارد، روز به روز شاهد کاهش تعداد خانوارهای نیازمند باشیم.

وی با اشاره به حمایت بیش از ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش این نهاد، از مجموعه پتروشیمی اصفهان در اهتمام ویژه ای که برای کمک به جامعه محرومان و اعتماد به کمیته امداد در مسیر خدمت به نیازمندان دارد، قدردانی کرد.

مهندس محسن ایران زاد مدیرعامل شرکت پتروشیمی اصفهان نیز در این دیدار، اظهار داشت: پتروشیمی اصفهان همراه با پرسنل خود به منظور عمل به مسئولیت های اجتماعی در مشارکت با برنامه های امداد برای بهبود وضعیت مددجویان تحت حمایت از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/

نکات مثبت
نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x