اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حوادث مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نمایندگان مجلس برای دفاع از ماموران پلیس سریعاً اقدام کنند

نمایندگان مجلس برای دفاع از ماموران پلیس سریعاً اقدام کنند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

حجت الاسلام “احمد سالک” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: نیروهای انتظامی شبانه روز و در گرما و سرما امنیت را برای مردم ما از مرزها تا دل شهرها و روستاها تامین می کنند که لازم می دانم از زحمات این عزیزان تقدیر و تشکر کنم.

وی با محکوم کردن جنایت به شهادت رساندن مامور انتظامی در استان فارس توسط یک فرد شرور افزود: ما برای برخورد قاطعانه با اراذل و اوباش قوانین متعددی داریم و این قابل قبول نیست که دستگاه قضائی بگوید که ما قانون نداریم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اگر دستگاه قضائی نیاز به قانون برای برخورد با اراذل و اوباش دارد باید آن را در قالب لایحه به مجلس ارائه کرده و مشکل را حل کند.

حجت الاسلام سالک همچنین اقدام سریع نمایندگان مجلس در اصلاح قوانین به منظور دفاع از ماموران پلیس کشور را خواستار شد و گفت: مجلس موظف است هم در پایش و هم در اصلاح قوانین نسبت به دفاع از ماموران پلیس کشور اقدام جدی کند و این نکته بسیار مهمی است که قانون نباید دست و پای مامور پلیس را ببندد به طوری که در مقابله با اراذل و اوباش جرأت نکند از خودش دفاع کند.

نماینده ادوار مجلس با بیان اینکه وقتی به مامور پلیس حمله می شود باید از خودش دفاع کند تصریح کرد: متاسفانه ماموران پلیس نگرانند که اگر دست به اسلحه ببرند ممکن است فردا دادگاه آنها را محکوم کند که چرا دست به اسلحه بردند و در این خصوص معتقدم که مجلس و قوه قضائیه باید با هم بنشینند و این مشکل ماموران پلیس را برای همیشه حل کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: من از رئیس قوه قضائیه و فرمانده کل انتظامی کشور می خواهم که در یک نشست قانونی این معضلات را باهم حل کنند و در قالب یک لایحه ای در اختیار مجلس قرار دهند و مجلس هم برای جلوگیری از این نوع حوادث دلخراش سریعاً اقدام کند تا دیگر شاهد این کونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x