اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

نصب QRکد اختصاصی ۵۸ درصد از مشترکین صندوق های خانگی

نصب QRکد اختصاصی ۵۸ درصد از مشترکین صندوق های خانگی

نصب QRکد اختصاصی 58 درصد از مشترکین صندوق های خانگی

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

با توجه به همت همکاران کمیته امداد استان اصفهان، پیش بینی می شود تا پایان بهمن ماه، QRکد حدود ۸۰ درصد از صندوق صدقه های خانگی نصب شود.

عباسعلی زارعان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، با اشاره به نصب QRکد بر روی ۵۸ درصد صندوق های صدقه کوچک خانگی فعال استان، بیان داشت: از ابتدای شروع طرح، ۲۲۲ هزار و ۳۹۶ برچسب بر صندوق های کوچک فعال استان نصب شده است.

عباسعلی زارعان با بیان اینکه همکاران با جدیت و حرکت جهادی نسبت به الصاق این کد بروی کلیه صندوق صدقه های کوچک خانگی مشترکین اقدام می کنند، ادامه داد: با توجه به همت همکاران برای اجرای کامل این طرح پیش بینی می کنیم تا پایان بهمن ماه، برچسب QRکد حدود ۸۰ درصد از این صندوق ها نصب شود.   

وی با توضیح اینکه صدقات اهدایی مردم نیک اندیش هر منطقه، برای حل مشکلات و رفع نیاز محرومان و مددجویان همان محل هزینه می شود، افزود: در این برنامه تاکنون هزار و ۸۱۱ مورد اشتراک جدید اضافه شده و با نصب ۲۲۲ هزار و ۳۹۶ برچسب QRکد برروی صندوق صدقه های خانگی، بیش از ۶ هزار و ۶۲۹ تراکنش بانکی انجام شده است.

وی با قدردانی از مشارکت هم استانی های عزیز در پرداخت صدقات خود از طریق QRکد، گفت: خیران و نیکوکارانی که تقاضای QRکد اختصاصی دارند، می توانند با از طریق شماره ۰۹۱۳۰۷۸۸۰۰۱ و یا ارسال “نام و نام خانوادگی و نام شهرستان خود” به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۳۱ ، درخواست خود را اعلام تا در اسرع وقت نسبت به اختصاص QR شخصی برای پرداخت صدقه و سایر کمک های این عزیزان اقدام شود.

مهدی جمشیدی

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x