اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا در ” کاشان “

گرامیداشت روز تکریم مادران و همسران شهدا در ” کاشان “

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا ، فرمانده انتظامی شهرستان کاشان به همراه جمعی از مسئولین انتظامی با مادر شهید ” جواد مشهدی رضایی ” دیدار و از او تقدیر کرد .
 
سرهنگ ستاد ” حسین بساطی “ به همراه روسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات انتظامی شهرستان ، همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) ، مادر حضرت قمربنی هاشم (ع) با مادر شهدای والا مقام “جواد مشهدی رضایی “ از شهدای مظلوم ناجا دیدار و از وی دلجویی کرد.
وی در این دیدار صمیمی با اشاره به رهنمود مقام معظم رهبری (مدظله العالی)مبنی بر اینکه “یاد شهیدان را برجسته و زنده کنید و خاطره آنها را حفظ کنید” اظهار داشت: دیدار و تکریم از خانواده معظم شهدا از وظایف شرعی و انسانی ماست وامیدواریم با خدمتی هر چند ناچیز به این عزیزان بتوانیم دِین خود را به شهدا ادا کنیم.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با تاکید بر هشدار رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) مبنی بر اینکه “دشمن می خواهد یاد شهیدان در جامعه فراموش شود” بیان داشت: شهدا سرمایه های گران بهای انقلاب و نظام هستند و ادامه دادن راه این ستاره های درخشان در این برهه از زمان وظیفه اصلی ما است.
این مقام انتظامی با بیان اینکه مادران شهدا به واسطه صبر و استقامت بی نظیر، ام البنین‌های ایران اسلامی محسوب می شوند، اظهار داشت: به یقین می توان گفت مادران عزیز شهدا در فرآیند تربیت فرزندان خود از آموزه های اسلام ناب محمدی (ص) بهره برده اند که این چنین خون خود را در پای درخت انقلاب جاری کردند.
سرهنگ بساطی افزود: سیره و روش حضرت ام البنین (س) که مزین به دو ویژگی مهم صبر و فداکاری است الگوی ارزنده ای برای زنان جامعه امروز ما است تا برای تربیت نسل آینده از این مرام ماندگار پیروی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان کاشان خاطرنشان کرد: افتخار ما این است که رهرو راه شهدا و آرمان ها و ارزش های اصیل مکتب امام حسین(ع) هستیم چرا که اگر شهداء نبودند خبری از اقتدار و عزت امروز کشور نبود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x