اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تهران جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

زمان معرفی گوشی ارزان قیمت Galaxy A33 5G لو رفت

زمان معرفی گوشی ارزان قیمت Galaxy A33 5G لو رفت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

همانطور که احتمالاً مطلع هستید در یکی دو ماه اخیر خبرهای بسیاری از گوشی اقتصادی Galaxy A33 5G سامسونگ منتشر شده‌اند، اما هنوز هیچ‌یک از این شایعه‌ها توسط سامسونگ تایید نشده است. امروز افشاگری دیگری از زمان معرفی احتمالی این گوشی ارزان قیمت غول کره‌ای خبر داد.

از دو ماه گذشته تا کنون چندین افشاگری حول گوشی میان رده گلکسی A33 سامسونگ منتشر شده است. برای مثال گفته می‌شود این محصول با استاندارد IP67 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. امروز افشاگری به نام Mukul Sharma مدعی شد سامسونگ هم‌اکنون در حال آماده‌سازی برای معرفی گوشی Galaxy A33 5G در ماه فوریه ۲۰۲۲ (اسفند ۱۴۰۰) است.

a33-2.jpg

وی هم‌چنین مدعی شد گوشی گلکسی آ ۳۳ قیمتی نزدیک به نسخه‌ی قبلی خود یعنی Galaxy A32 5G خواهد داشت؛ پس می‌توان حدود قیمت ۳۵۰ دلار را برای این محصول در نظر گرفت.

طبق افشاگری‌های پیشین، گوشی گلکسی A33 دارای یک نمایشگر ۶٫۴ اینچی امولد (AMOLED) با طراحی قطره‌ای است و از یک پردازنده‌ی مدیاتک با پشتیبانی از فناوری ۵G و همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. در بخش پشتی آن نیز یک ترکیب دوربین چهارگانه موجود بوده که احتمالاً به یک سنسور اصلی ۶۴ یا ۴۸ مگاپیسکلی مجهز است.

a33.jpg

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x