اجتماعی استان اصفهان بین الملل تصاویر چندر رسانه دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

شیوه عمل سردار “سلیمانی” اقتدار توام با مهربانی بود

شیوه عمل سردار “سلیمانی” اقتدار توام با مهربانی بود

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امنیت و سلامت را لازمه هر جامعه ای دانست و با مقدم دانست امنیت بر سلامت آن را حیاتی ترین نیاز جامعه عنوان کرد.

سردار” قاسم رضایی” در حاشیه پنجمین یادواره شهدای مدافع امنیت و حرم که در مرکز آموزش درجه داری شهید بهشتی اصفهان برگزار شد در گفت  و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، پیرامون فتنه سال ۸۸ و حماسه مردم ایران در ۹ دی بیان داشت: در سال ۸۸ دشمنان این نظام  فتنه بزرگی را در داخل کشور علم کرده ونقشه  براندازی انقلاب را پی گرفتند و متاسفانه یک عده ای از خواص هم آن رامدیریت کردند و خبر نداشتند که چه عقوبتی به دنبال آنها است و چه ذلتی برای آنها پیش می آورد.

وی افزود: در این بین یک عده از خواص هم در صحنه نبودند اما ساکت نشستند و با سکوت خو غبار فتنه را بیشتر کردند اما بالاخره مردم بصیر ایران اسلامی به مولا و مقتدای خود لبیک گفتند و درنهم دیماه با حضور چشمگیر خود این فتنه داخلی و خارجی را خنثی کردن د و شعار آنها دراین روز لبیک یا خامنه ای لبیک به حسین است بود .

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه فتنه گران در سال ۸۸ ضربات زیادی در مجامع داخلی و خارجی به کشور زدند گفت: این فتنه گران باید به ملت ایران، خانواده معظم شهدا و جانبازان پاسخگو باشند اما هنوز به هیچ جایی و هیچ کس پاسخگو نیستند.

سردار رضایی، امنیت و سلامت را لازمه هر جامعه ای دانست و با مقدم دانست امنیت بر سلامت آن را حیاتی ترین نیاز جامعه عنوان کرد گفت: ایران اسلامی امروز با اتکای به خداوند و همت نیروهای با بصیرت  امن ترین کشور منطقه است.

جانشن فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: ما فتنه های مختلفی را دیدیم که یکی پس از دیگری خنثی شدند و یکی از آنها فتنه تشکیل داعش بود که یکی از نیروهای با بصیر و مطیع ولایت ایران اسلامی به ندای الهی لبیک گفت و منطقه را در مقابل همه استکبار بسیج کرد و حتی اعلام کرد که کمتر از ۳ ماه دیگر این فتنه از بین می رود و ما باید راه آن عزیز را همیشه گرامی بداریم.

سردار رضایی شیوه عمل سردار سلیمانی را اقتدار توام با مهربانی عنوان کرد و گفت: شیوه عمل او با یتیمان، رفتارش با فرزندان شهدا و رجز خوانی هایش با دشمن سال های سال با ما حرف می زند و ما باید این سبک زندگی و مکتب شهید سلیمانی را دنبال کنیم چرا که این راه عزت کشور و حتی جهان اسلام است.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x