اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تصویر برداری فیلم شهر کاغذی در استهبان فارس پایان یافت

تصویر برداری فیلم شهر کاغذی در استهبان فارس پایان یافت

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

تصویربرداری فیلم سینمایی شهرکاغذی ساخته علی محمدیان کارگردان شیرازی در استهبان فارس پایان یافت.

روح الله سعادتمندنژاد مسئول روابط عمومی این پروژه اعلام کرد:‌ این اثر علاوه بر اکران عمومی، بزودی از شبکه های سیما هم پخش می شود.


علی محمدیان سازنده این فیلم نیز سه شنبه نهم آذر به احوال نیوز گفت: شهر کاغذی، فیلمی اجتماعی است که به بررسی معضل اعتیاد می پردازد و سعی دارد برخورد صحیح با بیماران اعتیاد را در جامعه آموزش دهد و رویکردی فرهنگ ساز دارد.
او که همزمان تهیه کنندگی، نویسندگی و کارگردانی اثر را بر عهده دارد ادامه داد: بسیاری از استهبانی های عزیز درخواست داشتند که این فیلم در شهرشان ساخته شود و خرسندیم که ساخت این فیلم با استقبال زیادی اهالی این شهرستان مواجه شد و امیدواریم بتوانیم شاهد تولید آثار دیگری هم در این منطقه باشیم.


محمدیان از تلاش های فرمانداری، شهرداری، فرهنگ و ارشاد، شورای شهر و آموزش و پرورش استهبان در ساخت این فیلم قدردانی و ابراز امیدواری کرد تولید فیلم و سریال در استهبان موجبات رشد هنرمندان بومی را فراهم آورد.
علی محمدیان هنرمند فیلمساز متولدهشتم اسفند ۱۳۶۰ در شیراز است و به گفته خودش ساخت آثاری چون: سریال کوچه بغلی، سینمایی جاده خاکی، فیلمهای کوتاه  تلنگر، قضاوت، جایگاه، مستند گلبال، بیش از  ۳۰ آیتم طنز، تله تئاتر رمال در اتوبوس، حسنی و دیو قلقلی در کارنامه کاری اش دیده می‌شود.


این کارگردان گفت:‌سه اثر  گرگ ها در کمین اند، خلیل و تایم خنده را نیز در دست تولید دارم.
در فیلم شهر کاغذی بازیگرانی چون : خشایار راد، مجید شهریاری، سیدجواد زیتونی و ساقی زینتی و جمعی از هنرمندان بومی حضور دارند و به گفته کارگردان بیشتر مراحل فیلمبرداری در استهبان فارس انجام شده است.
خشایار راد بازیگر این اثر هم در گفت و گو با خبرنگار احوال نیوز اعلام کرد: مردم استهبان بسیار باصفا؛ مهربان و مهمان نواز هستند و از اینکه توانسته ام در این شهرستان حضور داشته باشم بسیار خوشحالم.
راد افزود: شهرستان هایی چون استهبان تا به امروز کمتر از طریق رسانه هایی چون صدا و سیما معرفی شده اند و امیدواریم تولید آثاری این چنینی، بتواند در معرفی هر بیشتر آن موثر واقع شود؛امری که با توجه به ظرفیت مناسب این شهرستان به خصوص از منظر جغرافیایی و جاذبه های طبیعی ضروری به نظر می رسد.
بازیگر سریال هایی چون خانه به دوش، قطار ابدی، خوش رکاب، کوچه اقاقیا، متهم گریخت، ترش و شیرین گفت:‌ساخت فیلم شهر کاغذی در استهبان یک نقطه عطف مناسب در پیشرفت هنرمندان بومی این منطقه است و لزوم حمایت مسئولان از تداوم فیلمسازی در استهبان را یادآوری می کند.


او به جوانان علاقه مند بازیگری نیز توصیه کرد با علم، تحصیلات و مطالعه وارد حیطه بازیگری شوند و وجود استعداد ذاتی و تجربه و علاقه را از مولفه های مهم بازیگری دانست.
سیدجواد زیتونی دیگر هنرمند حاضر در فیلم شهرکاغذی هم گفت: در استهبان دوستان خوبی دارم و خوشحالم در شهری افتخار بازی نصیبم شده است که به خوش آب و هوا بودن و مردمان خونگرم شهرت دارد.
او  درباره محتوای فیلم  گفت: اعتیاد یک معضل بزرگ است اما فرد معتاد مجرم نیست و لازم است رویکردمان را نسبت به این افراد تغییر دهیم چرا که بیماران معتاد نیز حق زندگی دارند و می توانند پس از بهبودی در بسیاری از سطوح موثر واقع شوند.
مجید شهریاری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و یکی از بازیگران اصلی فیلم نیز بیان کرد: استان فارس هنرمندان خوبی دارد و از جایگاه خوبی در سطح بازیگری برخوردار است اما مانند بسیاری از دیگر استان ها از کمبود امکانات رنج می برد و البته امیدواریم مسئولان و متولیان حل این مساله را بیشتر از گذشته مد نظر داشته باشند.
شهریاری افزود: به اذعان بسیاری، حمایت از هنرمندان می تواند به اعتلای فرهنگی منجر شود و انتظار داریم مسئولان با این ذهنیت، هنرمندان را حمایت کنند.


عوامل فیلم سینمایی شهر کاغذی این افراد هستند:‌ نویسنده کارگردان و تهیه کننده: علی محمدیان، بازیگران:خشایار راد، مجید شهریاری، سید جواد زیتونی، ساقی زینتی،علی محمدیان، بهداد جفرسته، پارسا عربزاده، غلامرضا صحرایی، میترا اصفهانی، حسن فهندژ سعدی، مجتبی پای پوران، الیانا هاشمی شبانکاره، مریم حسین پور، سید رضا سجادیان، محمد علی جمشیدی، مسعود مسعودی، محمد باقر زارع منش،مهدی کوثریان، محدثه آذری، حمیدرضا سلطانی نژاد، علی خاشکدان، فائزه عبوری، محمد هادی جاوید، داود علی محمدی، رقیه رنجبر جلیانی، سید جلیل موسوی، سید ابولفضل موسوی، رسول محمد خانی، امید عاجی، علیرضا کاظمی، هستی شیروانی،سید علیرضا کشفی.


تصویر: میلاد خدر، احمد علی حیدری، دستیار تصویر:شاهرخ ایوبی، صدا:حمید حامی، دستیار صدا: حمید رضا نیکخواه،مدیر تولید: حسن رنجبر، جانشین تولید: حسین رنجبر،
منشی صحنه: الهام حسینی، مجری طرح: آموزشگاه سینمایی دنیای آفتاب، دستیار کارگردان: مجتبی پای پوران، حمید سلطانی نژاد، آرزو تابنده.طرح فیلمنامه: فاطمه پابست
مدیر روابط عمومی:روح اله سعادتمندنژاد، طراح چهره پردازی:عاطفه احسانفر، دستیار گریم: عاطفه اسماعیلی، طراحی پوستر: مریم حسین پور.
استهبان از شهرستان های شرقی فارس و فاصله آن با شیراز حدود ۱۶۰ کیلومتر است.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x