اجتماعی استان اصفهان تصاویر جنوب چندر رسانه دین و اندیشه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

حمایت از کارکنان قوه قضاییه، انتظاری بحق از مسؤولان عالی کشور

حمایت از کارکنان قوه قضاییه، انتظاری بحق از مسؤولان عالی کشور

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان: «حمایت از کارکنان قوه قضاییه، انتظاری بحق از مسؤولان عالی کشور»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

آیین تکریم و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب برخوار برگزار شد.

در این آیین که با حضور مقامات قضایی و انتظامی و مسؤولان نهادها و ادارات شهرستان برگزار شد، علی اصفهانی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان بیان داشت: برقراری عدالت اجتماعی از مهم ترین اموری است که قوام جامعه به آن است و این مهم محقق نمی شود مگر با مبارزه همه جانبه با فساد و به تعبیری اجرای عدالت و مبارزه با فساد لازم و ملزوم یکدیگرند و به همین خاطر است که یکی از وظایف همه دستگاه ها اصلاح بسترهای فساد زا با نگاه کارشناسی و مبارزه با مفسدان است.

وی ادامه داد: دستگاه قضایی به سهم خود برای اجرای عدالت راهبردهایی دارد که تکریم ارباب رجوع، گسترش خدمات الکترونیک قضایی، مشارکت دادن عموم مردم در برنامه ریزی ها و ورود فعالانه و پیگیری موارد مرتبط با حقوق عامه و… از مهمترین آنهاست.

اصفهانی اتحاد و انسجام میان قوا را فرصتی مغتنم برای پیشرفت کشور دانست و بیان داشت: مدیران و مسؤولان با وفاق و همدلی و تدبیر لازم و کار جهادی و بازگشت به اهداف و آرمان های ارزشمند انقلاب و خدمت صادقانه به مردم را در دستور کار قرار داده و برنامه های تحولی خود را در مسیر پیشرفت، تعالی و ترقی کشور ترسیم نمایند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان به تلاش های جهادی پرسنل قضایی و اداری دستگاه قضایی استان اصفهان اشاره و خاطرنشان ساخت: همان طور که در فقه و شریعت بر حمایت از قضات و کارکنان دستگاه قضا تأکید و سفارش شده است انتظار می رود با توجه به اهمیت و حساسیت کار در این دستگاه، مسؤولان حمایت خود را از کارکنان معمول دارند.

شایان ذکر است در این آیین از خدمات عباس احمدی و حبیب ایزدپناه در سمت رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب برخوار با اهدای لوح، تقدیر و با اعطای حکمی از سوی رییس قوه قضاییه سیدعبداله موسوی پور و امیر تدبیری به عنوان رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب جدید این شهرستان معرفی شدند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x