اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

بازدید مدیر مخابرات اصفهان از اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه ها

بازدید مدیر مخابرات اصفهان از اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه ها

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

مدیر مخابرات منطقه اصفهان به همراه جمعی از مدیران، به مناسبت روز آمار و برنامه ریزی، با حضور در اداره برنامه ریزی و کنترل برنامه در های این مجموعه با رئیس و کارکنان این اداره دیدار و گفتگو کرد.

اسماعیل قربانی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن این روز به رئیس و کارکنان این اداره، با اشاره به نقش تعیین کننده این اداره در سیاست گذاری ها و تصمیم گیری های مجموعه گفت: نقش روز افزون آمار و اطلاعات به عنوان پیش نیاز کلیه تصمیم گیری ها،سیاستگذاری ها و برنامه ریزی ها در یک سازمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ارائه آمارهای صحیح و مبتنی بر روش‌های علمی از مهمترین شاخص های عملکردی در یک سازمان به حساب می آید .


وی افزود: برنامه ریزی  و استخراج آمار صحیح و هدفمند یکی از مهمترین راه های رسیدن به  رضایتمندی مشتریان و بهبود ساختار و روشهای انجام کار در سازمانها و در نهایت تعالی سازمانی است.

گفتنی است در این دیدار با اعطای هدایایی از تلاشهای رئیس و کارکنان این اداره تقدیر شد.

تاریخچه روز آمار و برنامه ریزی


یک آبان ماه روز ملی آمار و برنامه ریزی است. در تقویم جهانی ۲۰ اکتبر، به نام روز آمار نامگذاری شده است. این نامگذاری بر این موضوع تاکید دارد که اطلاعات آماری رسمی با کیفیت بالا در تجزیه، تحلیل و تصمیم‌گیری نقش مهمی دارند.


هر نهاد و سازمانی جهت برنامه ریزی و نظم بخشیدن به امور داخلی و ارائه بهتر وظایف خود نیاز به وسیله ای دارد تا موفق عمل کند و این نیاز همانا تهیه و تنظیم آمار است. یکم آبان ماه در تقویم کشورمان روز ملی آمار و برنامه ریزی نام گذاری شده است. هر چند این روز در تقویم جهانی ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۸ مهرماه است.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x