اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

انعقاد تفاهم نامه همکاری ما بین مخابرات و آموزش و پرورش اصفهان

انعقاد تفاهم نامه همکاری ما بین مخابرات و آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

طی نشستی دو جانبه با حضور مدیران مخابرات و آموزش و پرورش استان اصفهان، تفاهم نامه همکاری فی ما بین ، به امضای مسئولین دو مجموعه رسید.

اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان در این نشست با حضور محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان و جمعی از مدیران دو مجموعه در اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد؛ با اشاره به هدف انعقاد این تفاهمنامه گفت: با توجه به فرارسیدن ایام بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید و در راستای تامین نیازهای ارتباطی اداره کل آموزش و پرورش و جامعه فرهنگیان استان، تفاهم نامه ای فی مابین اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و مخابرات منطقه اصفهان منعقد شد که ثمره آن توسعه زیرساخت های ارتباطی آموزش و پرورش و تسهیل و تسریع سرعت دسترسی به شبکه باند پهن خواهد بود.

وی افزود: با عنایت به درخواست و هماهنگی قبلی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و معاونت تجاری مخابرات منطقه اصفهان مبنی بر اتصال نقاط اصلی آموزش و پرورش در سطح استان به شبکه فیبر نوری، مقرر گردید در خصوص امکان سنجی کلیه نقاط بصورت موازی و اجرای آن در قالب ده فاز و حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۰ اقدام شود و در واگذاری سرویس های درخواستی آن سازمان بر بستر فیبر نوری، حداکثر تخفیف مجاز در اختیار استان لحاظ گردد.

قربانی با تشریح دیگر بندهای این تفاهمنامه عنوان کرد: به منظور سهولت دسترسی دانش آموزان ، معلمان و کارکنان آموزش و پرورش به شبکه های آموزش مجازی و اینترنت مقرر گردید حداکثر به میزان ۱۰ هزار سرویس اینترنت پرسرعت مخابرات منطقه اصفهان در قالب طرح پویا و بر اساس اولویت ثبت نام در فاصله ی زمانی طرح به ذینفعان مذکور واگذار شود.

مدیر مخابرات استان از آمادگی این مجموعه در راستای تامین سیم کارت مورد نیاز دانش آموزان خبر داد و بیان کرد: مخابرات منطقه اصفهان آمادگی دارد سیم کارت مورد نیاز دانش آموزان را در قالب طرح سیم کارت دانش آموزی انارستان به کلیه دانش آموزان در سطح استان اهدا نماید.

اسماعیل قربانی خاطرنشان کرد: در راستای سهولت دسترسی به محتواهای آموزشی موجود آموزش و پرورش و در نتیجه کاهش هزینه اینترنت مصرفی دانش آموزان، در آینده نزدیک امکان انتقال این اطلاعات به دیتا‌سنتر مخابرات و ایجاد قابلیت استریمینگ فراهم خواهد شد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x