اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر جنوب چندر رسانه چهار محال و بختیاری حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

مجید نادرالاصلی در پاسخ به نماینده شهر کرد: بخشی از آبی که در استان شماست مهریه زنان اصفهانی است/به شرعیات پایبند باشید

مجید نادرالاصلی در پاسخ به نماینده شهر کرد: بخشی از آبی که در استان شماست مهریه زنان اصفهانی است/به شرعیات پایبند باشید

پاسخ عضو شورای شهر اصفهان به نماینده شهرکرد: بخشی از آبی که در استان شماست مهریه زنان اصفهانی است/به شرعیات پایبند باشید

مجید نادراصلی ،عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در پاسخ به نماینده مردم شهرکرد در مجلس، از او خواست تا نسبت به رعایت شرعیات که یک نمونه از آن رعایت حق آبه و سهم آبه های مردم پایین دست است، رعایت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، مجید نادرالاصلی ، در پاسخ به برخی شبهه افکنی های که در خصوص پروژه های انتقال آب از حوضه های آبریز بختیاری وزاگرس و سرشاخه های آن توسط برخی افراد به عنوان نماینده و یا مسئول استانی مطرح می شود ، اظهار داشت: هرچند که مردم دو استان اصفهان و چهارمحال و بختاری همواری ارتباطی تعاملی و همسو داشته و دارند و این تعاملات عمیق و ریشه دار به صورت منطقه ای و محلی است، ولی برخی از مدیران و یا مسئولان نمی خواهند این تعاملات تقویت شود و تلاش می کنند تا با بیان برخی اظهارنظر های خلاف واقع، در این زمینه خلل وارد کنند.

وی اظهار کرد: ایجاد اختلاف در قالب قومی گرایی هرگز زیبنده نظام جمهوری اسلامی ایران نبوده و نیست و مهم تر از آن این که، این نماینده مردم شریف و انقلابی شهرکرد در مجلس با یک ادبیات نا مناسب حق قانونی و شرعی مردم اصفهان تحت عنوان حق آبه و سهم آبه را نادیده می گیرد. در حالی که بخشی از این حقی که امروز وی از آن سخن می گوید، مهریه زنان اصفهانی است و این یعنی این که شما به شرعیات هم بی توجهی می کنید.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به این که هرچند اصفهان برای برون رفت از این بحران در صدد طراحی طرح های جدید نیز هست، یادآور شد: بهتر است این نماینده مردم در مجلس مطلع باشد که امروز اصفهان در حالی در عطش کم آبی می سوزد که با مناعت طبع نیمی از آب شرب این استان به استان همجوار خود انتقال یافته و هیچگاه برای مردم و هیچ یک از مسئولانش خط و نشان نکشیده اند .

نادرالاصلی همچنین با اشاره به این که قوم بختیاری از اقوام پر افتخار ایران اسلامی است، خاطرنشان ساخت: بهتر است دوستان و بزرگان و متنفذین قوم بختیاری وارد عمل شده و خودشان راساً با چنین ادبیاتی برخورد کنند و اجازه ندهند یک نماینده بخاطر برخی مسائل غیر مربوط چنین روابط و تعاملاتی را دچار چالش کند.

بنا بر این گزارش، احمد راستینه، نماینده شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی روز پیش گفته بود: “اجازه حفر تونل بهشت آباد در این استان را نخواهیم داد!

وی همچنین از پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه انتقال آب بن – بروجن خبر داده و از شرکت آب منطقه ای آن استان خواسته تا سریعا این پروژه اجرایی و محل آبگیر آن مشخص شود.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x