اجتماعی استان اقتصادی تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فارس فرهنگ و هنر مرکزی

محمد جواد زمانی : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات انجام خواهند داد

محمد جواد زمانی : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر استهبان تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات انجام خواهند داد

پایگاه خبری احوال نیوز ، کمالی سروستانی فرماندار استهبان در دیدار با سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر استهبان به مناسبت هفته دولت؛
در هفته دولت قسمتی از پروژه های عمرانی شهرستان به میزان ۲۴۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

سرپرست شهرداری، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر استهبان و جمعی از مسئولین شهرداری به مناسبت هفته دولت با حضور در فرمانداری از زحمات و تلاش های کمالی سروستانی فرماندار شهرستان استهبان قدردانی نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری استهبان ؛ در این دیدار محمد جواد زمانی رئیس شورای اسلامی شهر استهبان ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و قدر دانی از زحمات و همکاری مجموعه ی فرمانداری با شهرداری و شورای اسلامی شهر اظهار داشت: مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام همت خود را برای حل و فصل معضلات انجام خواهند داد.

در ادامه ابراهیم پور سرپرست شهرداری استهبان ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجائی و باهنر از تلاش و زحمات نماینده عالی دولت در شهرستان تشکر کردند.

سپس فرماندار استهبان ضمن خیرمقدم به سرپرست شهرداری و اعضای محترم شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به همزمانی هفته دولت با شروع بکار دولت جدید و اعضای شورای جدید ، مردم باید تغییرات مثبت بصورت ملموس احساس نمایند .

نماینده عالی دولت با بیان اینکه در هفته دولت قسمتی از پروژه های عمرانی شهرستان به میزان ۲۴۳ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد اذعان داشت : با تلاش و همدلی اعضای شورای شهر و شهرداری با وجود کاهش درآمد شهرداری ها، ارائه خدمات مختلف به شهروندان با قوت ادامه دارد و امروز  شاهد هستیم که پروژه های مختلفی در حوزه عمرانی نیز در سطح شهر درحال انجام است.

کمالی سروستانی تصریح کرد: شهرستان استهبان در چهار فصل دارای پتانسیل و ظرفیت بالا و منابع زیادی جهت رشد و شکوفایی دارد که با برنامه ریزی و همکاری مردم عزیز استهبان امیدواریم شاهد وحدت و پیشرفت روز افزون این شهرستان باشیم.

در خاتمه جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری با لوح سپاس از فرماندار استهبان تجلیل نمودند.

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x