اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه فرهنگ و هنر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته دهم

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته دهم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی و عمومی (فلسفه، روان‌شناسی، مذهب، تاریخ، جغرافیا، علوم سیاسی، زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات لاتین، علوم پزشکی، فناوری و…) ۵۰۰۰ نسخه فیلم سینمایی، ۲۰۰۰ عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.
کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.
 
گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتابهای “جزء از کل”، “زین دایره ی مینا” و “لشکر خوبان” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتابها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

✔”جزء از کل“: را بخوانید بدون اینکه از حجم ششصد و خرده‌ای صفحه‌ای آن بترسید. داستان کتاب شما را جذب خواهد کرد. این کتاب اکنون به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین رمان‌های تاریخ استرالیا مطرح است. در کنار اینکه نمی‌توان از توانایی نویسنده در خلق داستان‌های بسیار در قالب روایتی که در پیش گرفته چشم پوشید، بهره بردن از طنز در خلال روایت داستان، کمک شایانی است که روایت کسل‌کننده و کشدار به نظر نرسد و خواننده با همان اشتیاق نخستین به خواندن ادامه دهد.
✔”زین دایره مینا“: این کتاب مناسب علاقه‌مندان به خواندن سفرنامه و آشنایی با فرهنگ و تمدن سرزمین‌های گوناگون میباشد. محمدجعفر یاحقی، پژوهشگر و استاد ادبیات فارسی در این کتاب به گشت و گذارهای علمی و فرهنگی در شهرهای مختلف پرداخته و نظرات زیادی را درباره «دایره مینایی رنگ» یا به تعبیری حال و هوای سرزمین‌هایی که دیده، جمع‌آوری کرده است.
✔”لشکر خوبان“: شخصیت‌ پردازی موثر نویسنده از قهرمان داستان (مهدی‌ قلی رضایی) در مجموع شخصیت نوجوانی را به تصویر می‌کشد که با جدیّت و همتی ستودنی، سخت‌ترین و خطیرترین لحظات میدان‌های حادثه و حماسه را تجربه کرده. لشکر خوبان روایت جنگ است.


برای اطلاعات بیشتر می توانید به *سامانه کتابخانه   (library.tce.ir)* مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
۳۳۲۴۵۲۳۰_۳۳۲۴۵۲۵۰

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x