اجتماعی استان اصفهان اقتصادی چندر رسانه دین و اندیشه سیاسی

اجرای سیاست ها و مفاد سند ارتقاء یافته تحول قضایی را دنبال می کنیم.

اجرای سیاست ها و مفاد سند ارتقاء یافته تحول قضایی را دنبال می کنیم.

رییس کل دادگستری استان اصفهان: « با عزم و قوت هرچه بیشتر اجرای سیاست ها و مفاد سند ارتقاء یافته تحول قضایی را دنبال می کنیم.»

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس کل و تنی چند از معاونان دادگستری استان از شعب تجدیدنظر مستقر در کاشان و دادگستری شهرستان آران و بیدگل بازدید به عمل آوردند.

در این سفر که با هدف نظارت، بررسی نقاط ضعف و قوت و تکریم کارکنان این دو حوزه قضایی صورت گرفت محمدرضا حبیبی رئیس کل دادگستری استان در جمع قضات و کارکنان دادگستری شهرستان آران و بیدگل گفت: در ارزش کار و انجام خدمت در نظام ولایی و مقدس جمهوری اسلامی همین بس که دنبال کننده آرمانها و اهداف والای شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی باشیم.

وی افزود قضات شریف دستگاه قضایی در صف مقدم احقاق حق و اجرای عدالت در جامعه هستند و با امیدی که در چند ساله اخیر در تحقق این هدف مهم در دل مردم ایجاد شده مسؤولیت دوچندان گردیده است.

ایشان خاطر نشان ساخت توفیق در اجرای سند ارتقا یافته تحول قضایی که از سوی رئیس محترم قوه قضاییه ابلاغ گردیده، تنها با همت بلند قضات و کارکنان پر تلاش دادگستری ها در صف دستگاه قضایی حاصل خواهد شد و خوشبختانه در دوره مدیریت جدید قوه قضاییه هم بر اجرا و ادامه مسیر در این خصوص تاکید شده و دادگستری کل استان با جدیت و قوت، بیش از پیش این سیاست عالی قوه قضاییه را دنبال خواهد کرد.

عالی ترین مقام قوه قضاییه در استان در ادامه تغییر و تحولات در دستگاه‌های قضایی و اجرایی کشور را نوید بخش آینده ای روشن دانست و یادآور شد: سابقه درخشان مدیریت و خدمات ارزشمند حضرت آیت الله رئیسی و عزم جدی ایشان در ایجاد تحول و انتخاب شایسته حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، چهره ای انقلابی، خدوم و شناخته شده به سکانداری دستگاه قضایی از سوی رهبر معظم انقلاب(مد ظله العالی) و همدلی و همصدایی که بین قوا ایجاد شده است، بی شک آینده ای روشن برای کشور و مردم رقم خواهد زد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بر دارا بودن تحمل و سعه صدر در مواجهه با مردم و حل مشکلات ایشان تاکید و تصریح کرد: اگر در پاسخگویی و حل مشکلات مردم که به دستگاه قضایی پناه می آورند با تحمل و سعه صدر همراه با تکریم عمل شود تمکین و رضایت عمومی از احکام صادره هم بیشتر خواهد شد.

حبیبی همچنین بر توجه و نظارت ویژه در به حداقل رساندن قرارهای منتهی به بازداشت، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها و در عین حال برخورد جدی و قاطع با هنجارشکنان، مفسدان و مجرمان جرایم خشن و خطرناک به عنوان محورهای مهم سند تحول قضایی تاکید کرد.

گفتنی است در این بازدید نمازخانه تازه تاسیس شده دادگستری شهرستان آران و بیدگل با حضور امام جمعه و جمعی از مسؤولان افتتاح، و از مدیریت و تنی چند از قضات و کارکنان این دادگستری با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x