اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران سیاسی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

وقت مردم را با مدیریت‌های غلط تلف کردیم

وقت مردم را با مدیریت‌های غلط تلف کردیم

وقت مردم را با مدیریت‌های غلط تلف کردیم

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: با مدیریت‌ها و تصمیمات غلط وقت مردم و کشور را تلف کردیم.

پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از مهر ، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در مراسم بهره برداری از پلت فرم «همدم» که در مؤسسه تبیان برگزار شد، گفت: همانطور که در عزاداری‌ها فرهنگ اهل بیت را زنده نگه می‌داریم، باید بدانیم فرهنگ اهل بیت این است که فرزند زمان خود باشیم. پلتفرم «همدم» یعنی اینکه فرزند زمان خویش هستیم.

وی افزود: با این پلتفرم با کمترین هزینه بیشترین کار با عدالت و با خطای کم انجام می‌شود.به جای اینکه سازمان‌های بزرگ پرهزینه و پرخرج این کار را انجام دهند یک پلت‌فرم این کار را انجام می‌دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اهمیت خانواده و معنویت، گفت: غرب نیز به دنبال بازگشت به خانواده است، خانواده بستر رشد و تعالی انسان‌ها است. خانواده کانون تولید و تبادل پایدار و بی دریغ محبت است.

قالیباف با بیان اینکه پول و مسکن عامل پایداری خانواده نیست، افزود: کانون محبت در خانواده، زن است.

وی با بیان اینکه زن ستون خانواده است، تاکید کرد: الگو، شکل و نحوه تربیت را زنان جامعه رقم می‌زنند، زنان نماد اخلاق و مهربانی هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر امروز چنین تحولی را در جامعه می‌خواهیم باید به زنان توجه داشته باشیم، برای داشتن خانواده پایدار باید به زنان توجه کرد.

قالیباف با بیان اینکه در خانواده و جامعه چهار مکان بسیار مهم است، افزود: منزل، مسجد، مدرسه و محله مکان‌های مهم هستند. به خانواده، منزل، به معلم، مدرسه، به جامعه پذیری، محله و به رویکرد تربیت درست اسلامی، مسجد می‌گویند.

وی تاکید کرد: به همین جهت این پلتفرم و کار اقتصادی و فرهنگی و سیاسی باید با در نظر گرفتن این چهار لوکیشن به صورت زنجیره وار در راستای ارتقای خانواده انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به شرطی که چهار رویکرد هوشمندسازی، شفاف سازی، کارآمد سازی و مردم سازی مد نظر مسئولان این زنجیره کار آمد باشد.

قالیباف با بیان اینکه نباید کارها را دولتی کرد و در کار دولتی به زندگی مردم فضولی کنیم و خود را عاقل‌تر از مردم بدانیم، تصریح کرد: اجازه بدهیم مردم در محله، خودشان را اداره کنند و مسجد کارکرد واقعی خود را داشته باشد.

وی گفت: امام خمینی (ره) می‌فرمودند «از تهاجم دشمن نترسید، اما از خالی بودن مساجد بترسید» مسجد امروز باید همه شئونات زندگی مردم را پاسخ دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدوارم با این نگاه همه دست به دست هم بدهیم و بتوانیم کارهای اساسی و جدی را پیش ببریم و از فرصت‌هایی که در کشور در بُعد نیروی انسانی، ظرفیت‌های اقتصادی وجود دارد استفاده کنیم.

قالیباف گفت: با مدیریت‌های غلط و تصمیمات غلط تر وقت مردم و کشور را تلف کردیم. باید به خودمان بیاییم و بفهمیم که این گونه نمی‌شود. باید فرزند، زمان خویش باشیم.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x