اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

تماسهای تبلیغاتی فروش سیم کارت از جانب مخابرات نیست

پتماسهای تبلیغاتی فروش سیم کارت از جانب مخابرات نیست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس اداره مشتریان سیار مخابرات منطقه اصفهان با اعلام این مطلب گفت: معمولا تماس هایی با مشترکان تلفن همراه به ویژه همراه اول مبنی بر عرضه سیم کارت با شرایط ویژه گرفته می شود که باید توجه داشت اینگونه تماس ها از طرف مخابرات و همراه اول نیست.

بهنام میرزا در برنامه رادیویی چتر ارتباط در پاسخ به سوال یکی از مشترکین درباره تماس های تبلیغاتی فروش سیم کارت همراه اول، اظهار کرد: این تماس ها که معمولا با ارائه پیشنهاداتی به مخاطب انجام میشود صرفاً یک سوءاستفاده از برند مخابرات و این اپراتور تلفن همراه است.

وی افزود: هیچ گونه سیاستی در خصوص تماس تلفنی از طرف شرکت مخابرات با مشترکین جهت فروش سیم کارت وجود ندارد؛ لذا متقاضیان جهت خرید سیم کارت، با مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان همراه اول می توانند اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهند.

میرزا بیان کرد: شرکت مخابرات در رابطه با مکالمات محدود جهت رفاه حال مشتریان بسته های اینترنتی و مکالمات با تخفیف خوب فراهم کرده  و مشترکین می توانند در زمان مشخص شده از این امکانات استفاده و در صورت منقضی شدن زمان نسبت به خرید بسته جدید اقدام کنند.

رئیس اداره مشتریان سیار مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به نرخ مکالمات همراه اول عنوان کرد: نرخ مکالمات خطوط همراه اول دائمی ۵۹۹ ریال و خطوط اعتباری ۸۹۹ ریال در دقیقه می باشد که در صورت استفاده از بسته های مکالمه، این هزینه به یک سوم کاهش یافته و کاملا مقرون به صرفه می باشد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x