اجتماعی استان اصفهان تصاویر فرهنگ و هنر

کتاب ولنتاین خونین من به بازار نشر ارائه شد

کتاب ولنتاین خونین من به بازار نشر ارائه شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

کتاب ولنتاین خونین من داستانی جنایی اثر آلاستیر گان نویسنده انگلیسی است که به تازگی توسط دکتر حمیدرضا مروتی، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، ترجمه و به بازار نشر ارائه شده و با استقبال بسیاری مواجه شده است.
آلاستیر گان کار خود را با روزنامه‌نگاری آغاز کرد، اما بعد از مدتی توانست رمان‌هایی پر فروش خلق کند. او زندگی خود در مقام نویسنده را با چاپ کتاب «The Advent Killer» در سال ۲۰۱۳ آغاز کرد. «ولنتاین خونین من» دومین رمان گان در سال ۲۰۱۵ چاپ شد. در سال ۲۰۱۶ نیز کتاب «The Keeper» را وارد بازار کرد.
داستان‌های گان اغلب درون مایه جنایی دارند و توسط انتشارات پنگوئن به چاپ رسیده اند؛ هرچند وی در کتابهایش معمولا به زوایای خاص و گفته نشده جنایات می پردازد که کتابهای وی را از دیگر کتابهای پلیسی و جنایی متفاوت کرده است.
ولنتاین خونین من نیز مانند سایر آثار آلاستیر گان ابتدا به صورت یک رمان جنایی معمول با تحقیقات پلیس در مورد یک سری قتلهای زنجیره ای آغاز می شود، اما پس از شناسایی و دستگیری این قاتل زنجیره ای روابط و مسائل ناگفته ای در مورد قاتل و مقتولان برملا می شود که خواننده کتاب را شگفت زده نموده و به فکر وامی دارد.
این کتاب در قطع رقعی در ۳۴۶ صفحه با کاغذ بالک در شمارگان ۱۰۰۰ نسخه توسط انتشارات رادمهر منتشر و به تازگی به چاپ دوم نیز رسیده است.
مطالعه این کتاب را به تمامی علاقه مندان به کتابهای جنایی و مهیج توصیه می کنیم. برای تهیه کتاب می توانید مستقیما به صفحه اینستاگرامی ناشر به آدرس @radmehrpub مراجعه نموده و کتاب را با ۲۵ درصد تخفیف و ارسال رایگان تهیه نمایید.

علیرضا نیاکان

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x