اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر فرهنگ و هنر

۱۵۲مورد از دعاوی مددجویان به نفع ایشان مختومه شد

۱۵۲مورد از دعاوی مددجویان به نفع ایشان مختومه شد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

سال گذشته به واسطه حمایت قضایی، ۲۰ نفر از مددجویان توانمند و از پوشش کمیته امداد خارج شدند، همچنین ۱۵۲ مورد از دعاوی مددجویان به نفع ایشان مختومه شد.

جواد کرانی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمتیه امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضائیه را به تلاشگران این عرصه تبریک گفت و اظهار داشت: ساله گذشته ۱۵۲ مورد از دعاوی مددجویان به نفع ایشان مختومه و به واسطه حمایت قضائی، ۲۰ نفر از مددجویان، توانمند و از پوشش کمیته امداد خارج شدند.

کرانی با اشاره به اینکه قوه قضائیه نقشی بی بدیل در پاسداری از ارزش ها وکرامت انسانی دارد، گفت: اداره حقوقی کمیته امداد با قوه قضائیه همکاری خوبی داشته است و در مواردی برای بررسی فرآیندها، با تشکیل جلسات مشترک با مراجع مختلف قضائی، مسائل مرتفع گردیده است.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان کمیته امداد، بیان داشت: مطابق برنامه های ابلاغ شده در سال ۱۴۰۰ تاکنون سه مرکز نیکوکاری حقوقی در اصفهان، زرین شهر و مبارکه با هدف تسهیل روند پرونده های مددجویان ایجاد شده است.

وی در پایان، همکاری کمیته امداد با کانون وکلای استان را مطلوب دانست و گفت: امور حقوقی مددجویان با ۶۱ وکیل در حال پیگیری است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x