اجتماعی استان اقتصادی تصاویر تهران حوادث سیاسی

کشف ۴۷۵ میلیارد ریال کولر گازی قاچاق در تهران

کشف ۴۷۵ میلیارد ریال کولر گازی قاچاق در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر و کشف بیش از ۸ هزار دستگاه کولر گازی قاچاق، خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش ریالی قاچاق شده را ۴۷۵ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی ولی پور گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: روز گذشته برابر اطلاع از دپو و نگهداری لوازم خانگی قاچاق در انباری در جنوب تهران، مأمورین این پلیس طی یک عملیات همزمان و منسجم به محل اعزام که پس از رصدهای اطلاعاتی نامحسوس، مشاهده می‌گردد انبار دارای ۱۷ باب سوله بوده که محل دپو و نگهداری لوازم خانگی، پارچه، پارکت، کولر گازی و…. است.

وی بیان داشت: در بررسی اولیه مشخص گردید کولرهای گازی به مارک جنرال گلد و مدیا استار در سوله‌ها نگهداری می‌گردد.

ایشان عنوان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص گردید مالک کالا و مدیر انبار نسبت به ثبت کالاها در سامانه جامع تجارت ایران و اخذ کد رهگیری و شناسه کالا اقدام ننموده‌اند و مشمول موضوع تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی عنوان کرد: کالاها شامل ۸۸۲۵ دستگاه کولر گازی قاچاق بود.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کاراگاهان در رصدهای اطلاعاتی پیچیده موفق شدند مالکین کالاها را شناسایی کنند، افزود: با هماهنگی مقام قضائی تیمی از کارآگاهان در یک عملیات پلیسی مالکین کالاها را دستگیر و با تکمیل پرونده متهم را به مرجع قضائی معرفی کردند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۴۷۵ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا با پلیس ۱۱۰ تماس بگیرند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x