اجتماعی استان اصفهان تصاویر خراسان رضوی دین و اندیشه فرهنگ و هنر

کمیته‌امداد ‌اصفهان در شب میلاد امام رضا(ع) ،۱۸ نوعروس تحت پوشش را تا خانه بخت بدرقه کرد

کمیته‌امداد ‌اصفهان در شب میلاد امام رضا(ع) ،۱۸ نوعروس تحت پوشش را تا خانه بخت بدرقه کرد.

کمیته امداد استان اصفهان با همکاری خیران و نیکوکاران در شب میلاد با سعادت امام رضا(ع) با برگزاری جشن امام مهربانی، ۱۸ نوعروس تحت پوشش را تا خانه بخت بدرقه کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کریم زارع، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان در جشن امام مهربانی با قدردانی از خیران و نیکوکاران که همواره کنار خانواده بزرگ امداد، حامی محرومان هستند، اظهار داشت: برنامه های دهه کرامت، همزمان با شب میلاد امام رضا(ع) و بدرقه ۱۸ نوعروس تحت پوشش به خانه بخت پایان یافت؛ اما همچنان برای رفع محرومیت ها نیازمند همراهی خیران هستیم.

کریم زارع در این مراسم که با پیگیری کمیته امداد منطقه سه اصفهان و با مساعدت خادمیاران آستان مقدس رضوی برپا شده بود، ادامه داد: در دهه کرامت، ۲۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال ۲ هزار نوعروس دیگر را با اهدا اقلام ضروری جهیزیه، حمایت و راهی خانه بخت کنیم.

زارع با اشاره به وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه، اهدای جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش را امری ضروری دانست و ادامه داد: ۱۸ سری جهیزیه که شامل ۵ قلم کالای ضروری زندگی به ارزش ۳۶۰میلیون تومان می باشد، هدیه این نهاد با مساعدت خیران به نوعروسان در شب میلاد امام رضا(ع) است.

وی در پایان با تاکید بر امر ازدواج آسان و فراهم نمودن زمینه ازدواج خانواده های تحت حمایت براساس سفارشات ائمه معصوم(ع)، گفت: زوجین متقاضی زیادی در لیست نوبت دریافت کمک هزینه ازدواج و جهیزیه هستند که امیدواریم با همراهی بیشتر نیکوکاران بتوانیم سنت حسنه ازدواج را ترویج داده و در فرهنگ سازی این مهم، گامی موثر در میان جمعیت تحت حمایت این نهاد برداریم.

گفتنی است، این مراسم در اردوگاه شیخ بهایی با اجرای برنامه های متنوع، اهدا جهیزیه و بدرقه خادمیاران رضوی برگزار شد.

مریم نظری

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x