اجتماعی استان اصفهان تصاویر دین و اندیشه فرهنگ و هنر

معرفی فصلنامه ارتباطات شماره ۲۶۹

معرفی فصلنامه ارتباطات شماره ۲۶۹

پایگاه خبری احوال نیوز ، دویست وشصت و نهمین شماره فصلنامه ارتباطات با موضوعیت «گرامیداشت هفته ارتباطات » در بهار ۱۴۰۰ منتشر شد.

درسرمقاله این شماره فصلنامه، مدیرمسئول به موضوع «روز جهانی ارتباطات » پرداخت و با توجه به شعار امسال آی تی یو، ارتباطات درون سازمانی را متاثر از تحول دیجیتال اعلام کرد .

در این سرمقاله آمده است :« تحول دیجیتال می بایست ارتباطات درون سازمانی را نیز تحت تأثیر خود قراردهد . در باب ا ارتباطات درون سازمانی همان بس که اگر در مسیر شناخت نیازهای نیروی انسانی ورفع مشکلات آنها حرکت نکنیم در دراز مدت، بهره وری گزارش محور جایگزین نگاه های عمیق وآینده نگر خواهد شد و ما را از اهداف اصلی شرکت دور خواهد کرد.»

مدیر مسئول همچنین به سیاست های ملی و ترویج ارتباطات صحیح در برنامه های شرکت مخابرات ایران اشاره و اظهار امیدواری کرد که در سال جاری با پذیرفتن نقش فناوری هایی که منجربه ترقی وپیشرفت زندگی می شود ، گرامیداشت روز جهانی ارتباطات را برگزار کنیم.

در این فصلنامه ، سرفصل ویژه ای برای گرامیداشت روز جهانی ارتباطات آمده است که در آن مطالبی چون : پیام مدیرعامل شرکت مخابرات ایران ، پیام دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات و فراخوان شعار روزجهانی ارتباطات آمده است.

در بخش گزارش ها نیز متأثر از موضوع ویژه این شماره، عناوینی چون « چگونه ویروس کرونا به روند مراقبت های بهداشت دیجیتال شتاب بخشید»، «تنظیم مقررات انعطاف پذیر واحیای بازار فناوری اطلاعات پس از کرونا»، «حضور هیئت مدیره در مراسم گرامیداشت روز ارتباطات »،« مهندس سلطانی : مهمترین مانع توسعه ، کمبود منابع سرمایه گذاری ست» ،« رئیس کمیسیون صنایع مجلس در بازدید از مرکز عملیات شبکه مخابرات» و « بهار ۱۴۰۰ برای مخابرات : رایزنی برسر تعرفه ، مانع زدایی و چشم انداز پنجساله» منتشر شده است.

« اخابر سه ماهه ۱۲هزارمیلیارد ریال درآمد محقق ساخت» موضوع گزارش «بورس» در این شماره مجله است.

در بخش گفت وگو ، مصاحبه با رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با عنوان « توسعه وافزایش درآمد مخابرات با تحقق وعده های وزارت ارتباطات » آمده است.

مطالب « راهکارهای مقابله با ناکارآمدی شغلی در سازمان» و «معرفی کتاب زندگی خودرا طراحی کنید» نیز تکمیل کننده بخش فرهنگ و سازمان این شماره فصلنامه است.

در بخش دانش تحول ، « وجه جدید زندگی با یادگیری ماشین» و « ایران به جمع کشورهای دارای برترین ابررایانه های دنیا می پیوندد» آمده است.

در بخش جهان نما نیز، جدیدترین اخبار فناوری در جهان آمده است.

مقاله این شماره فصلنامه ، به موضوع مدیریت استرس در منابع انسانی می پردازد.

نشریه ارتباطات ۲۶۹ را از اینجا دانلودکنید .

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x