اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر تهران سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

خودم را خادم همه ملت ایران می‌دانم

خودم را خادم همه ملت ایران می‌دانم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز :

رئیس‌جمهور منتخب در پاسخ به این سؤال که چه برنامه‌ای برای احیای سرمایه اجتماعی و امید در جامعه دارید؟، گفت: من به عنوان رئیس جمهور، خود را خادم جمهور می‌دانم. چه کسانی که به من رای دادند و چه کسانی که به کاندیدای محترم دیگر رای دادند و چه کسانی که به هر دلیل برای شرایط کرونا و یا به دلایل دیگری پای صندوق رای حاضر نشدند.

رئیسی با بیان اینکه من خودم را خادم همه ملت ایران می‌دانم و خودم را موظف می‌دانم که نسبت به حقوق مردم پاسداری و صیانت کنم، افزود: امری که بتواند سرمایه اجتماعی را افزون کند و از هزینه‌های اجتماعی بکاهد، جزء دستور دولت‌های مردمی خواهد بود.

با «بایدن» دیدار نمی‌کنم

وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا حاضر است با رئیس جمهور آمریکا مذاکره مستقیم داشته باشد، گفت: خیر!

بورس برای دولت ما قُلک نیست

رئیس‌جمهور منتخب درباره برنامه‌های دولت او برای بازار سرمایه، افزود: ما اعتماد را در مورد بازار سرمایه به مردم باز خواهیم گرداند، حتماً دولت، بورس را به عنوان یک قلک برای خودش قرار نخواهد داد تا بخواهد کسری بودجه خودش را از بورس تامین بکند.

رئیسی ادامه داد: حتماً تلاش می‌کنیم نسبت به سهام خرد، تضمین‌های لازم را برای جبران خسارت عزیزانی که در بورس، صاحب خسارت شده‌اند، ایجاد کنیم. حتماً نظارت و سازوکارهای نظارتی را در بورس فعال خواهیم کرد که فعال شدن سازوکارهای نظارتی در بورس، فعال شدن صندوق توسعه، صندوق تثبیت از ایجاد تکانه‌ها در بورس که موجب خسارت و ضرر بشود، پیشگیری خواهد کرد.

وی اضافه کرد: الزامات دیگری که در دست برنامه‌ریزی است تا در دولت پیگیری شود، عمیق کردن و عمق دادن به بورس است. شرکت‌هایی را که پشت درب بورس ایستاده‌اند و می‌خواهند در بورس سهام را عرضه بکنند را تسهیل خواهیم کرد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x