اجتماعی استان اصفهان جنوب شرق شمال غرب مرکزی

متلک، بدگویی و تهمت من را از میدان خارج نمی‌کند

متلک، بدگویی و تهمت من را از میدان خارج نمی‌کند.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: من تا پایان کار هستم و متلک و بدگویی و تهمت من را از میدان خارج نمی‌کند؛ اگر قرار بود با اینها بیرون بروم پیگیر کار مردم نمی شدم.

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش خبرنگار مهر، سید ابراهیم رئیسی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگویی زنده با مردم که در محل مقبره الشعرای تبریز برگزار و از طریق فضای مجازی پخش شد، اظهار داشت: آخرین ساعات تبلیغات انتخاباتی است و به آذربایجان شرقی آمدم. مردم عزیز تبریز با استقبالشان من را شرمنده کردند. بعد از این دیدار با شور و صفایی که دیدم به مقبره الشعرای تبریز که بزرگانی در آن خفته اند و نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند حضور پیدا کردم.

وی عنوان کرد: خواستم به عنوان آخرین سخن چند نکته را به شما جوانان و مردم عزیز عرض کنم. یک مقطع بسیار حساس و بزرگ تاریخی داریم و از آن گذر می‌کنیم. می‌دانم امید همه شما عزیزان دچار آسیب شده است و برخی حال‌گیری کردند و به وعده‌های خود عمل نکردند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: سعی کردم صادق القول باشم و به وعده هایم عمل کنم. قبلا به تبریز سفر داشتم و پای درد دل هایشان نشستم. با هر که خواستم کار کنم، اولین شرطم این بود که مردمی باشند. مردمی بودنِ شعاری و تشریفاتی نه، مردمی بودن در عمل به گونه ای که مردم را دوست داشته باشد و دلش برای مردم بتپد.

رئیسی تصریح کرد: وارد مقبره الشعرا که شدم جوانی جلوی من را گرفت و جویای کار بود، آدمی که از درد مردم دردش نیاید باید به او شک کرد. اگر سفره مردم کوچک شده و جوان تحصیل کرده بیکار بگردد درد است و باید گره آن را باز کرد.

وی افزود: این کشور امکانات و نیروی انسانیِ کارآمدِ کمی ندارد. حتما امیدوارانه پای صندوق رأی بیایید به امید اینکه با لطف خدا و دستان توانمند شما و با خدمتگزاری این طلبه و از همه جناح‌ها، گره های مردم گره گشایی شود و شما ببینید و داوری کنید که شایستگان، میدان پیدا کردند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: مگر در تبریز و آذربایجان ها و این مناطق، کم امکانات داریم؟ به لطف خدا دست کسانی که می خواهند به ملت ایران ظلم کنند و دنبال فساد و رانت خواری هستند قطع خواهیم کرد.

رئیسی خاطرنشان کرد: کشور از نوع ارتباطات خسته شده است. ارتباطاتی که انسان ها را از عدالت بیاندازد مذموم است. اجرای عدالت کار یک نفر نیست. مردم اقامه قسط می کنند و با کمک شما این اتفاق می افتد. ان شاءالله وضعیت و سفره مردم، بیماری و بی شغلی تغییر خواهد کرد و فضا متفاوت خواهد شد.

وی بیان کرد: فقر برای جامعه برخوردار پسندیده نیست. مبارزه با فقر و فساد در دستور کار دولت مردمی خواهد بود. مردم عزیز! بنده طلبه تا پایان کار هستم و متلک و بدگویی و تهمت من را از میدان خارج نمی‌کند. اگر قرار بود با اینها بیرون بروم پیگیر کار مردم نمی شدم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: از اول نام نویسی گفتم و حالا هم می گویم با شور و استقبال مردم، مصمم تر شدم که دولتی به پشتوانه مردم مقتدر و اهل عمل به وعده ها روی کار بیاید. باید صادق القول بود. عملکرد من نشان می دهد اول خود را در محضر خدا و بعد پاسخگوی مردم می دانم.

رئیسی تاکید کرد: همه مردم باید احساس کنند با تبعیض ها برخورد و با همه عادلانه برخورد می شود. هر کسی‌ شناسنامه ایرانی داشته باشد حق دارد از عدالت سهم ببرد. همه شما در هر کجایی که هستید برای ایرانی بودن حق برای شما و برای دولت تکلیف ایجاد شده است.

وی در پایان افزود: باید مشارکت کرد و بعد از ۲۸ خرداد تازه اول کار ما با مردم و جوانان عزیز برای مشارکت در گره گشایی شروع خواهد شد. ما مردم را در نظرخواهی، مشورت و اقناع افکار عمومی کنار نخواهیم گذاشت. ما مردم را در جریان اتفاقات کشور قرار خواهیم داد.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x