اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب سیاسی شرق شمال غرب مرکزی یادداشت/مقاله/گفتگو/مصاحبه

اقدامات لازم جهت پایداری ارتباط در انتخابات صورت پذیرفته است

اقدامات لازم جهت پایداری ارتباط در انتخابات صورت پذیرفته است.

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، مدیر مخابرات منطقه اصفهان در جلسه هماهنگی زیرساختهای ارتباطی مخابرات گفت: با برنامه ریزی های صورت گرفته در مخابرات منطقه اصفهان، تمام زیرساختهای ارتباطی جهت برقراری ارتباط پایدار در راستای برگزاری انتخابات پیش رو فراهم است.

اسماعیل قربانی در این جلسه که صبح امروز – سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰- با حضور معاونین، مدیران و روسای ادارات مخابرات شهرستان ها در سالن غدیر به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ با اشاره به تلاش مخابرات در جهت تامین ارتباطات لازم برای برگزاری انتخابات اظهار کرد: کلیه امکانات فنی و انسانی مخابرات منطقه اصفهان در جهت انجام تعهدات این مجموعه در برقراری ارتباطات پایدار در جریان برگزاری انتخابات، بسیج شده و همکاران ما از آمادگی لازم برای انجام ماموریت خود به نحو احسن برخوردار می باشند.

وی افزود: این آمادگی کنونی حاصل دو ماه تلاش شبانه روزی همکاران مخابراتی ما در سراسر استان است و در همین راستا کلیه مدیران و کارکنان این مجموعه تا پایان کامل فرآیند انتخابات در حال آمادگی کامل هستند.

گفتنی است در ادامه این جلسه، حضار به بررسی آخرین وضعیت مخابراتی حوزه های تحت نظارت خود برای برگزاری هر چه پر شورتر انتخابات پرداختند.

لازم به ذکر است، انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۱۴۰۰ سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران است که در ۲۸ خرداد  همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، میان ‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای دوم مجلس خبرگان رهبری برگزار و در آن هشتمین رئیس‌جمهور ایران با آراء مردم انتخاب می‌شود.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x