اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب دین و اندیشه شرق شمال غرب مرکزی

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته چهارم

دوشنبه ها با کتاب پیشنهادی هفته چهارم

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،کتابخانه اداره آموزش مخابرات اصفهان با بیش از ۱۰۰۰۰ جلد کتاب تخصصی و عمومی، ۵۰۰۰ نسخه فیلم سینمایی، ۲۰۰۰ عنوان نرم افزار، آماده ارائه خدمت به همکاران گرامی می باشد.
 
کتابخانه این مجموعه در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، دوشنبه هر هفته اقدام به معرفی سه کتاب در زمینه های عمومی و تخصصی به همکاران گرامی می نماید.
 
گفتنی است سه کتاب معرفی شده این هفته کتابهای ” حیات فکری و سیاسی امامان شیعه” ، “تئوری انتخاب” و ” مخابرات ماهواره ای” می باشد که در ادامه خلاصه ای از این کتابها جهت آشنایی با فضای کلی کتاب آورده شده است.

✔” حیات فکری و سیاسی امامان شیعه” :
مؤلف در ابتدای شرح حال هر امام، بخشی را به تاریخ ولادت و شهادت و احوال شخصی و همچنین گزیده‌ای از مناقب آن امام اختصاص داده و سپس به مباحثی مانند روابط امام با خلفای وقت، ارتباط با شیعیان و آثار علمی پرداخته است. بخش اصلی مباحث ِمربوط به هر امام را موضوع اختصاصی آن امام مانند حکومت امام علی، صلح امام حسن، شهادت امام حسین(ع) و حرکت فرهنگی امامان بعدی یا موضوع سازمان وکالت در عصر ائمه اخیر تشکیل می‌دهد.

✔ “تئوری انتخاب” :
اساس «تئوری انتخاب» بر این اصل استوار است که تمامی انسان‏ها به سبب وجود پنج نیاز ژنتیک: بقا، عشق و احساس تعلق خاطر، قدرت، آزادی و تفریح، برانگیخته می‏شوند.
گلسر در این کتاب توضیح می‏دهد که اگر ما رفتارهای مؤثر و مسئولانه ‏ای انتخاب کنیم، یعنی یاد بگیریم هم نیازهای خود را به خوبی برآورده کنیم و هم مانع برآوردن نیازهای دیگران نشویم؛ خشنود، کامیاب، شاداب و باطراوت خواهیم بود و همواره زندگی را به دلخواه خودمان به پیش خواهیم برد.

✔” مخابرات ماهواره ای” :
این کتاب،یکی از کتابهای ارزشمند در زمینه ارتباطات ومخابرات و بطور خاص در حوزه مخابرات ماهواره ای است . این کتاب میتواند مرجع مناسبی برای دانشجویان رشته های مهندسی برق،مهندسی ارتباطات و فناوری اطلاعات ،مهندسی کامپیوتر در مقاطع مختلف کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکتری و همچنین سازمانهای مرتبط با مباحث ارتباط ماهواره ای باشد. 

 
برای اطلاعات بیشتر می توانید به سامانه کتابخانه (library.tce.ir) مراجعه و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
۳۳۲۴۵۲۳۰_۳۳۲۴۵۲۵۰

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x