اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

مردمی بودن در عمل از شروط موفقیت یک مدیر است.

مردمی بودن در عمل از شروط موفقیت یک مدیر است.

پایگاه خبری احوال نیوز  به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری عصر امروز (شنبه) در بدو ورود به سازمان صداوسیما به منظور شرکت در سومین مناظره انتخاباتی در جمع خبرنگاران در رابطه با روش او برای درک عینی و واقعی مشکلات و دغدغه‌های مردم،گفت: از اولین شرایط برای مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است.

وی افزود: باید از مردم، در مردم و با مردم بود. از نزدیک باید با مردم سخن گفت و شکایات و دغدغه های مردم را شنید. من هم نامه هایی که مردم برای من می نویسند می بینم، هم از طریق ارتباط های دیجیتالی مواردی را بررسی و ارجاع می دهیم، یکی از بخش های مهم حضور من در استان ها ارتباط با مردم است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: در سازمان اداری خود، علاوه بر ارتباط با مدیران سطوح عالی، با سطوح میانی و بخش های اداری هم در ارتباط هستم و خواسته های آن ها را رصد می کنم.

رئیسی با بیان اینکه یکی از شروط موفقیت یک مدیر، مردمی بودن نه در ادعا بلکه در عمل است،گفت: لذا مدیرانی که انتخاب می کنم سه شرط اساسی مردمی بودن، ضد فساد بودن و روحیه انقلابی داشتن به معنای اهل «ما می توانیم» بودن را باید دارا باشند تا در مسائل بهانه تراشی نکنند و بگویند مانع بود و نشد و واقعا کار را پیش ببرند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x