اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر جنوب شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

طرح امداد مومنانه و ارتباط ماندگار نمود تفکر بسیجی است

طرح امداد مومنانه و ارتباط ماندگار نمود تفکر بسیجی است.

پایگاه خبری احوال نیوز به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در مراسم اهدای هزار مودم رایگان به مدد جویان کمیته امداد با تبیین کارکردهای تفکر بسیجی گفت: اگر امروز مخابرات منطقه اصفهان در یک حرکت مردمی مومنانه اقدام به اهدای هزار دستگاه مودم به نیازمندان کمیته امداد می کند؛ قطعا حاصل تفکر بسیجی است.

سرهنگ محمد شفیعی در این مراسم که صبح روز -دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰- در سالن اجتماعات کوثر مخابرات برگزار شد؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر  با اشاره به تبلور تفکر بسیجی در اعمال و اندیشه امام راحل (ره) اظهار کرد: در سال  ۱۳۴۲ یک روحانی عظیم الشان با همین تفکر بسیجی و انقلابی، با تاثیر از مکتب عاشورا و حضرت زینب (ع) در مقابل ظلم و فساد ایستاد و ۱۵سال استقامت کرد تا اینکه با همراهی مردم، انقلابی شکوهمند به پا کرد.

وی افزود: با توجه در سخنرانی ها و وصیت نامه امام به بسامد تکیه ایشان بر تحقق اسلام ناب محمدی خواهیم رسید  و حقیقتا ایشان بود که توانست پس از ۱۴۰۰ سال، بار دیگر  مکتب اسلام سیاسی را در سطح جهان احیا کند و بر اندیشه اسلام سکولار و منهای سیاست، خط بطلانی بکشد.

شفیعی مردم را سرمایه اجتماعی نظام دانست و عنوان کرد: در اندیشه امام،  مردم  ولی نعمت و سرمایه اجتماعی نظام هستند و ایشان با همین سرمایه مردمی، انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را رهبری کرد و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز با تکیه بر  همین مردم و تفکر بسیجی، بحث سازندگی و مقابله با فتنه های گوناگون را رهبری کرد.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه صاحب الزمان (عج) با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: در حال حاضر بحث انتخابات را در پیش رو داریم و  می بینیم که دشمن با تمام  قوا  در جنگ نرم، فعالانه در حال سم پراکنی است و ما باید به عنوان سربازان نظام و اسلام،  با تمام توان در مقابل این حجمه ها ایستادگی کنیم و  با تشویق مردم به حضور حداکثری و پررنگ در انتخابات، زمینه را برای تحقق خدمت رسانی فراهم کنیم.

وی در پایان از خدمات مدیران مجموعه های مخابرات، کمیته امداد و بسیج کارمندان در راستای اجرای طرح امداد مومنانه و ارتباط ماندگار قدردانی کرد و از خداوند متعال برای بانیان اجرای این طرح، خیر دنیا و آخرت را طلب کرد.

گفتنی است در این جلسه اسماعیل قربانی مدیر مخابرات منطقه اصفهان، کریم زارع مدیر کل و فرمانده بسیج  کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) استان اصفهان و فرماندهان و اعضا شورای حوزه های شهید رجایی و شهید آوینی و تعدادی از مسئولین مخابرات نیز حضور داشتند.

انتهای پیام /*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x