اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر تهران جنوب چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب فرهنگ و هنر مرکزی

برگزاری وبینار آموزشی مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی به همت فرهنگسرای رسانه

برگزاری وبینار آموزشی مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی به همت فرهنگسرای رسانه

به همت فرهنگسرای رسانه شهرداری اصفهان: وبینار آموزشی ” مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی ” برگزار می شود
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ، فرهنگسرای تخصصی رسانه، وبینار آموزشی” ” مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی ” ” را روز ۱۱ خرداد ساعت ۱۰ صبح با حضور محمد سلطانی فر برگزار می کند.
فاطمه شفیعی ، مدیر فرهنگسرای رسانه در این خصوص گفت: در عصر حاضر، فناوری های اطلاعات و ارتباطات نقشی برجسته در جامعه دارند. ارتباطات انسانی و روابط میان جوامع، امروزه بر اساس خطوط اینترنت و شبکه های اجتماعی پایه ریزی شده است .
فاطمه شفیعی ادامه داد : در حال حاضر از شبکه های اجتماعی به عنوان قویترین رسانه اجتماعی بر خط یاد میشود و
گر چه گسترش شبکه های اجتماعی باعث شد تا تعاملات اجتماعی و انسانی محدود شده و ارتباطات مجازی و شبکهای جایگزین آن گردد ولیر همچنان مبحث مسئولیت اجتماعی ما در مقابل تکنولوژی قابل توجه است .
وی افزود: افراد درمواجهه شبکه های اجتماعی و عرصه وسیع اطلاعات و تکثر منابع در ساخت هویت، دچار تعلیق (به معنی معلق بودن و سردرگمی) می شوند. از بین رفتن زمان و مکان و نقش بیشتر فضا در دنیای مجازی تجلی آشکاری دارد.
وی معتقد است کاربران در مواجهه با این فضای دوم، بنیان های هویت خود را متزلزل می بینند و دچار تردید و اضطراب می شوند. این شبکه ها تأثیر عمیقی بر جنبه های اجتماعی کاربران در جوامع گوناگون گذاشته اند.
وی تصریح کرد: امروزه والدین در بسیاری از کشورهای جهان نگرانیهای جدی درباره تاثیرات شبکه های اجتماعی بر فرزندان خویش دارند این نگرانیها شامل تنهایی، امنیت، سلامت روان شناختی، توسعه اجتماعی و عملکرد تحصیلی کودکان و نوجوانان است. علاقمندان جهت شرکت در وبینار می توانند، مشخصات خود شامل؛ نام و نام خانوادگی، نام پدر و کد ملی را در واتس اپ به شماره ۰۹۱۳۰۹۱۶۷۲۷ارسال نموده و توسط لینک https://b2n.ir/b97749 با مرورگر کروم وارد وبینار شده و گزینه مهمان را انتخاب کنند.
به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر حضور در کارگاه تعلق می گیرد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۳۵۵۴۴۰۹۶ تماس حاصل فرمایید .
محمد سلطانی فر معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، تا ۲۴ آذر ۱۳۹۶ مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ۱۱ بهمن ۱۳۹۲، مدیر مسئول روزنامه صبح اقتصاد، مدیر تحقیقات رسانه‌ای مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام از ۱۳۷۸ تا کنون و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران است.

وی دارای دکترای علوم ارتباطات اجتماعی و دانشیار تمام وقت گروه ارتباطات واحد علوم و تحقیقات است.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x