اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی مرکزی

اقدامات خدمات فناوری اطلاعات جهت جلوگیری شیوع کرونا در ایران

اقدامات خدمات فناوری اطلاعات جهت جلوگیری شیوع کرونا در ایران

پایگاه خبری احوال نیوز ، از زمان ورود ویروس #کرونا به کشورمان #فناوریاطلاعات و ارتباطات توانست بخش عمده‌ای از مشکلات کشور در زمینه آموزش، #دورکاری، دسترسی به کالا، خدمات و #سرگرمی را رفع کند. . در شرایطی که مراکز آموزشی، ‌مدارس و دانشگاه‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا تعطیل شدند، استفاده از امکانات #فضایمجازی از راهکارهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود و این که امکانات ویژه‌ای جهت آموزش مجازی و از راه دور فراهم شود.
.
تعیین نقشه شیوع بیماری، تعیین نقاط پرتردد، محاسبه نقاط با #ریسک شیوع، محاسبه وضع اقتصادی مبتلایان، تحلیل ارتباط نزدیک مبتلایان و انبار داده ریسک مبتلایان از اصلی‌ترین نمونه‌های پیاده‌سازی مدیریت هوشمند به‌ منظور پیشگیری و مهار هر چه بیشتر بیماری کرونا در کشور است.

.
همچنین ارائه #اینترنترایگان اپراتورهای ثابت، اینترنت رایگان برای معلمان و اساتید دانشگاهی، رایگان شدن #شبکه شاد برای دانش‌آموزان، ثبت‌نام آنلاین سیم‌کارت اپراتورها، نقش استارت آپ‌ها در کنترل و مهار ویروس و جلوگیری از مسافرت مبتلایان به کرونا، از اقداماتی است که با بهره‌گیری از امکانات ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان شیوع کرونا انجام شده است.

کد خبر ۶۰۸۰۴۸

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x