اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

درخشش روابط عمومی مخابرات اصفهان در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان

درخشش روابط عمومی مخابرات اصفهان در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان

روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان بار دیگر در جشنواره روابط عمومی های استان درخشید

پایگاه خبری احوال نیوز ، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در شانزدهمین جشنواره روابط عمومی های استان اصفهان در سال ۱۴۰۰، توانست با کسب رتبه های عالی و برتر در زمینه های مختلف، در جایگاه روابط عمومی های برتر استان قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، به همین مناسبت در آئینی که جهت معرفی و تجلیل از آثار برتر جشنواره روابط عمومی های اصفهان، عصر امروز یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ در اتاق بازرگانی برگزار شد؛ با اهدای لوح تقدیری از تلاشهای شاهین ملک زاده رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در راستای کسب رتبه های عالی و برتر این جشنواره تقدیر شد.

گفتنی است بر اساس ارزیابی و رای هیات داوران این جشنواره، روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان در محورهای محتوا سازی، مسئولیت های اجتماعی و رویداد پردازی حائز رتبه عالی و در در زمینه های نوآوری و فعالیت های پیشرو،اطلاع یابی و افکارسنجی، روابط عمومی دیجیتال و ارتباطات رسانه ای حائز رتبه برتر در بین روابط عمومی های استان شد.

کسب این افتخار را به مدیریت، کارکنان مخابرات منطقه اصفهان و علی الخصوص کارکنان خدوم روابط عمومی این مجموعه تبریک عرض می کنیم.

کد خبر ۶۰۸۰۳۳

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x