اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در توابع خوانسار

توسعه شبکه ارتباطی همراه اول در توابع خوانسار

پایگاه خبری احوال نیوز ، به همت مخابرات منطقه اصفهان، با نصب و بروزرسانی تجهیزات و زیرساختهای فنی همراه اول ، شبکه ارتباطی اپراتور همراه اول در توابع  شهرستان خوانسار توسعه یافت.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، در راستای توسعه همه‌جانبه عدالت ارتباطی و کسب رضایت مشترکان همراه اول، با تجهیز سایت BTS خشکرود به تکنولوژی ۳G، امکان بهره مندی مشترکین شهرستان خوانسار در این روستا، از اینترنت پرسرعت همراه اول، فراهم گردید.


گفتنی است توسعه امن شبکه موبایل، مرهون افزایش تعداد آنتن های BTS است تا لازم نباشد هر آنتن توان زیادی از خود ساطع کند و بتواند با انتشار توان کمتر از خود به پوشش مطلوب دست یابد و ظرفیت مشترکین را نیز تأمین کند، چرا که با کم بودن تعداد آنتن ها، اپراتورها ناگزیر از افزایش توان آنتن ها هستند تا کل شهر برای استفاده همه شهروندان از سرویس‌های موبایل، پوشش داده شود.

از طرف دیگر، کم بودن تعداد سایت‌های موبایل در اطراف کاربران، برای دریافت و ارسال اطلاعات با کیفیت بالا در حد استانداردهای ۳GPP و ۵GPP، لازم است تا توان ساطع شونده از گوشی های کاربران توسط پیام‌های الکترونیکی بین سایت و موبایل، از طریق کانال‌های کنترلی و سیگنالینگ، افزایش داده شود.

بنابراین کم بودن تعداد سایت‌ها هم باعث می شود تا توان سایت‌های موبایل روی مقادیر بیشتر تنظیم شود و هم باعث می شود پرتوگیری شهروندان از گوشی‌های موبایل به دلیل گفته شده بیشتر باشد. با توجه به این، افزایش تعداد سایت ها سلامت شهروندان را تضمین می کند.

کد خبر ۶۰۸۰۲۹

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x