اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی از کلاهبرداری با شگرد فروش بلیت قطار به مناسبت عید فطر هشدار داد

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی از کلاهبرداری با شگرد فروش بلیت قطار به مناسبت عید فطرهشدار داد

کلاهبرداری با شگرد فروش بلیت قطار به مناسبت عید فطر

پایگاه خبری احوال نیوز ، سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” ،رئیس پلیس فتا استان اصفهان از دستگیری فردی که با درج آگهی فروش ویژه بلیت به مناسبت عید سعید فطر در سایت شیپور از شهروندان کلاهبرداری می کرد طی عملیات کارشناسان این پلیس خبر داد.

سرهنگ “سید مصطفی مرتضوی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی در سایت شیپور مبلغ ۵۰ میلیون ریال بابت فروش بلیط قطار از وی کلاهبرداری کرده است بررسی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد شاکی در سایت شیپور با آگهی فروش بلیط تخفیف دار به مناسبت عید فطر مواجه شده که جهت خرید با فروشنده تماس و وجه آن را واریز کرده اما پس از چند روز بلیطی دریافت نکرده و حتی فروشنده هم از پاسخگویی به تماس وی امتناع کرده است.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد : با بررسی های علمی و تخصصی ماموران در فضای مجازی سرانجام هویت عامل این کلاهبرداری مورد شناسایی قرار گرفته و طی یک عملیات ضربتی دستگیر و پس از اقرار صریح به عمل مجرمانه خود برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با توجه به ممنوعیت سفر به دلیل شیوع بیماری کرونا و محدودیت های اعمال شده برای تردد خودروهای شخصی شهروندان به سفر از طریق وسایل نقلیه عمومی روی آورده اند که در این خصوص توصیه می کنیم  برای خرید بلیت حتی الامکان به دفاتر مجاز و معتبر و نمایندگان فروش مراجعه و از خرید اینترنتی از سایت های متفرقه و فاقد مجوز یا شبکه های اجتماعی خودداری کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x