اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

با افتتاح فرهنگسرای استاد شریعت خواسته چندین ساله مردم اطشاران محقق شد

با افتتاح فرهنگسرای استاد شریعت خواسته چندین ساله مردم اطشاران محقق شد

شهردار اصفهان: ” هر یکشنبه، یک افتتاح” به محله حصه می رود/ افتتاح فرهنگسرای استاد شریعت

پایگاه خبری احوال نیوز ، شهردار اصفهان گفت: در هفتاد و نهمین برنامه افتتاحیه «هر یکشنبه یک افتتاح»، فردا فرهنگسرای استاد شریعت در محله حصه افتتاح می شود.

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت اله نوروزی در ارتباط زنده رادیویی با برنامه «سلام اصفهان» با تبریک روز هلال احمر به تلاشگران این جمعیت اظهار کرد: فردا در ادامه برنامه های «هر یکشنبه یک افتتاح» در هفتاد و نهمین برنامه شاهد افتتاح یک مجموعه فرهنگی در محله حصه خواهیم بود.

وی ادامه داد: این محله به لحاظ امکانات شهری و فرهنگی نیاز به اقدامات جدی دارد تا زیرساخت ها را برای بهره مندی مردم توسعه دهیم. در چند سال اخیر به اینگونه مناطق از سوی شهرداری توجه ویژه ای شده است و فردا هم یک مجموعه فرهنگی که به نام استاد شریعت نامگذاری شده است، با امکانات مناسب در اختیار مردم این محل قرار می گیرد.

شهردار اصفهان افزود: معتقدم باید محله هایی همچون حصه کانون توجه دستگاه ها قرار گیرد، البته شهرداری تا جایی که مقدور بوده است توانسته در راستای عدالت فضایی اقدامات بسیار خوبی را برای این منطقه انجام دهد.

خواسته چندین ساله مردم اطشاران محقق شد

نوروزی بیان کرد: در کنار این افتتاحیه کار مهم دیگری انجام می گیرد و عملیات اجرایی خیابان ورودی اطشاران با تلاش های زیادی آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه مردم اطشاران و شهرک میلاد به یاد دارند وقتی سال گذشته برای افتتاح ایستگاه آتش نشانی به این محل رفتیم، درخواست های زیادی از سوی مردم این محله در خصوص ورودی این شهرک مطرح شد که همان موقع این محل مورد بازدید و موضوع در دستور کار قرار گرفت، گفت: بر همین اساس به مردم قول دادیم با وجود سختی های زیاد این کار را با جدیت پیگیری کنیم.

شهردار اصفهان افزود: با وجود مشکلات زیادی که بر سر راه آزادسازی این خیابان وجود داشت فردا عملیات اجرایی و احداث ورودی خیابان اطشاران، آغاز می شود تا مشکل چندین ساله مردم محل و خواسته به حق آنها تامین شود.

وی اضافه کرد: از پیگیری های مدیر منطقه ۱۰ و همکارانم در شهرداری و مردمی که برای آزادسازی همکاری کردند تشکر می کنم و امیدوارم با حمایت مردم و تلاش همکارانم در شهرداری در اولین فرصت شاهد افتتاح این خیابان باشیم.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x