اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

بستر ثبت تجارب برای نیروهای بخش خصوصی مخابرات اصفهان فراهم شد

بستر ثبت تجارب برای نیروهای بخش خصوصی مخابرات اصفهان فراهم شد

پایگاه خبری احوال نیوز ، با تلاش مدیریت منابع انسانی مخابرات منطقه اصفهان و در راستای ثبت و جمع آوری تجارب و دانش کاری نیروهای شاغل در این مجموعه، دسترسی پرسنل بخش خصوصی (شرکتی) به سامانه مدیریت دانش فراهم گردید.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان، طبق اعلام مدیریت منابع انسانی این مجموعه از این پس کارکنان بخش خصوصی می توانند با مراجعه به سامانه مدیریت دانش به آدرس KMS.TCI.IR  نسبت به ثبت تجارب و مستندات دانش کاری خود اقدام کنند .

از موارد قابل ثبت در این سامانه می توان به: تجارب مفید بدست آمده در طول مدت خدمت، تجارب مرتبط با بیماری کووید ۱۹، مستندات فردی شامل مقاله، کتاب، ترجمه، جزوات ، پایان نامه و … با محوریت موضوعات مخابراتی و یا مدیریتی، مستندات سازمانی شامل آئین نامه ها ، رویه ها ، دستورالعمل ها ، مستندات پروژه ها ، مستندات بهینه کاوی، جزوات و راهنماهای آموزشی و … اشاره کرد.

گفتنی است نام کاربری و رمز عبور به صورت پیش فرض کدملی تعریف شده است که در صورت تمایل همکاران قابل تغییر بوده و فرم های ثبت تجربه و مستندات در منوی میز کار در دسترس می باشد.

تجارب و مستندات انتشار یافته قبلی از طریق منوی پیشرفته و منوی دانشکاران در فیلدهای مختلف دانشی و با امکان جستجو قابل مشاهده می باشد و تجارب و مستندات ثبت شده توسط همکاران پس از ارزیابی ، در صورت احراز امتیازات کافی ، انتشار می یابند.

همکاران در صورت هر گونه مشکل جهت دسترسی و یا نیاز به راهنمایی در استفاده، می توانند با تلفن ۳۶۶۶۲۹۲۰ تماس حاصل کنند.


دو برابر شدن حجم دانش بشری در هر ۷۵ روز، مستلزم از دور خارج شدن و از رده خارج شدن بسیاری از آموخته ها و ذهنیت های قبل از ۷۵ روز پیش است.

 پس باید این واقعیت را بپذیریم که در زمانه ای قرار داریم و به سوی آن پیش می رویم که انسان ها به سرعت بی سواد خواهند شد چرا که اگر نتوانیم سرعت یادگیری و رشد و توسعه خود را با تغییرات دم افزا و برق آسای محیطی جهان منطبق نمائیم در شرایط رقابتی و محیط دانش محور عصر امروز به زودی دیگر حرفی برای گفتن و ارائه نخواهیم داشت. 

این را هم باید بدانیم که در چنین شرایطی حتی نخبه ترین، باسوادترین و با تجربه ترین افراد هم به تنهایی قادر به تولید یا کسب دانش مورد نیاز خود با سرعت و شرایط مطلوب جهت تطبیق دادن خود با شرایط کنونی عصر دانش محور امروز نیستند و تنها چاره کار برای به روز ماندن افراد، تیم ها و سازمان ها و بقای ایشان تلاش برای یادگیری تیمی و سازمانی و بهره مندی از سامانه های مدیریت  دانش، پیوستن به این سامانه ها و تولید و انتشار دانش و استفاده از دانش و تجربیات دیگر همکاران است.

مطالعات نشان داده ۷۰ درصد مشکلات یک سازمان تکرار پذیر می باشند اما متاسفانه ثبت نگردیده است و  در صورتیکه بانک اطلاعاتی (نرم افزار مدیریت دانش) از مسائل بوجود آمده در سازمان و راه حل های آن ها وجود داشته باشد؛ دیگر برای حل مشکلات تکراری نیازی به صرف انرژی و وقت دوباره نخواهد بود.

کد خبر ۶۰۸۰۵

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x