اجتماعی استان اقتصادی بهداشت بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فارس فرهنگ و هنر

حجت الاسلام خاوری امام جمعه : امسال دومین سالی است که کارگران در کنار سایر هم وطنان مان در جدال با شیوع ویروس مهلک کرونا به سر می‌برند

پیام مشترک حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان، فرماندار استهبان و فرمانده ناحیه مقاومت بسیج به مناسبت هفته گرامیداشت کار وکارگر

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری احوال نیوز ،حجت الاسلام خاوری امام جمعه ، احمد رضا کمالی سروستانی فرماندارشهرستان و سرهنگ کریمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج استهبان در پیامی مشترک ضمن گرامیداشت هفته کار و کارگر این روز را به قشر پرتلاش کارگر تبریک گفتند.

متن پیام به شرح زیر است :

بسمه تعالی

توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و بی‌شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر از جامعه و همه ارکان حاکمیت است.

 امسال دومین سالی است که کارگران در کنار سایر هم وطنان مان در جدال با شیوع ویروس مهلک کرونا به سر می‌برند. ویروسی که تاثیرات گسترده‌ای بر زندگی کارگران و کسب و کار‌ها داشته است. در شرایط شوک ناشی از کووید ۱۹، نه تنها سلامت جان کارگران و خانواده‌های آن‌ها بلکه زندگی روزمره این عزیزان به شدت دچار چالش و بحران شده است.

هفته کاروکارگر یادآور کوشش و تلاش مردان و زنان سختکوش، بردبار و پیشتازی است که در کارخانه ها، واحدهای تولیدی، کارگاه ها،  معادن، خانه ها و هر جای سرزمین مقدس ایران اسلامی با کار خود به زندگی معنا و حرکت می بخشند و با کمترین بهره گیری، بیشترین خدمت و سودمندی را تقدیم جامعه می کنند.

اینجانبان ضمن تبریک مجدد این روز به همه کارگران و جهادگران سنگر اقتصاد و تولیدبویژه کارگران پرتلاش ،زحمتکش ومتعهد شهرستان استهبان و آرزوی سلامتی و تندرستی برای این عزیزان، امیدواریم در سال مزین بنام « تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» و با عزم جدی و همت وافر تلاش گران این عرصه، شاهد دمیده شدن شور و امید در چرخه اقتصادی کشور و تحقق اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش تولید و اشتغال باشیم.
سلامت وپرتوان باشید

حجت الاسلام خاوری_ امام جمعه استهبان

احمد رضا کمالی سروستانی
فرماندار شهرستان استهبان

سرهنگ حسن کریمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج

روح الله سعادتمند

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x