اجتماعی استان اصفهان اقتصادی تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه مرکزی

پلیس به شایعه فضای مجازی جواب داد / ماجرای کلیپ منتشرشده در فضای مجازی سرقت طلاهای خانم نبوده است

پلیس به شایعه فضای مجازی جواب داد / ماجرای کلیپ منتشرشده در فضای مجازی سرقت طلاهای خانم نبوده است

ماجرای کلیپ منتشرشده در فضای مجازی

پایگاه خبری احوال نیوز ، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماجرای کلیپ منتشر شده در فضای مجازی سرقت طلاهای خانم نبوده است.

سرهنگ “جهانگیر کریمی” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: اخیرا کلیپی در فضای مجازی پخش شده که در آن یک مرد و زن درگیر و خانم در اثر ضربه با چاقو مجروح می شود.

وی افزود: در فضای مجازی اینگونه شایعه شده است که این مرد سارق است و طلاهای خانم را سرقت کرده که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: در بررسی های اولیه پلیس مشخص شده موضوع سرقت کذب است و درگیری بین این افراد به علت درگیری لفظی خیابانی بوده است.

ماجرای کلیپ منتشرشده در فضای مجازی

سرهنگ کریمی ادامه داد: از همان لحظه انتشار این کلیپ در فضای مجازی بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت وپرونده ای تشکیل که موضوع و مشخص شدن علت کارشناسی وقوع این حادثه در دست بررسی است.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست،  از انتشار اینگونه کلیپ ها که صحت وسقم آنها مشخص نیست و باعث افزایش احساس نا امنی در جامعه می شود اکیدا خودداری کنند و اخبار را از مراجع رسمی مانند خبرگزاری پلیس پیگیری کنند.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x