اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بهداشت تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه فرهنگ و هنر مرکزی

محسن گلابی: نجات بیش از ۴ هزار نفر توسط آتش نشانان اصفهانی در سال ۹۹/ استقرار ۲۱۰۰ دستگاه اطفاییه در نقاط استراتژیک اصفهان

محسن گلابی: نجات بیش از ۴ هزار نفر توسط آتش نشانان اصفهانی در سال ۹۹/ استقرار ۲۱۰۰ دستگاه اطفاییه در نقاط استراتژیک اصفهان

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان: نجات بیش از ۴ هزار نفر توسط آتش نشانان اصفهانی در سال ۹۹/ استقرار ۲۱۰۰ دستگاه اطفاییه در نقاط استراتژیک اصفهان  

پایگاه خبری احوال نیوز ، مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۴ هزار نفر سال گذشته از سوی آتش نشانان اصفهانی طی عملیات مختلف امداد و نجات و حوادث مختلف، نجات پیدا کردند.   

به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محسن گلابی با اشاره به مجموعه فعالیت های سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در سال ۹۹ اظهار کرد: در سال گذشته ۴۱۳ هزار و ۵۷۶ تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ اصفهان گرفته شد که معادل متوسط روزانه یک هزار و ۱۳۳ تماس است.  

وی ادامه داد: تعداد تماس های سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ با کاهش ۵ درصدی مواجه بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: در سال گذشته ۱۰ هزار و ۵۲۱ عملیات امداد و نجات و اطفای حریق در شهر اصفهان از سوی نیروهای آتش نشانی انجام شده است که بیش از ۴ هزار نفر طی این امدادرسانی ها نجات یافته اند.  

*۱۳ پروژه عمرانی از سوی آتش نشانی در حال اجراست 

وی با اشاره به اینکه در سال ۹۹ در شهر اصفهان ۴ هزار و ۴۱۶ مورد آتش سوزی از سوی آتش نشانی امدادرسانی شد، گفت: آمار آتش سوزی ها در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ با کاهش سه درصدی روبرو است.   

گلابی با بیان اینکه شش هزار و ۱۰۵ مورد حادثه و خدمات ایمنی در این مدت امدادرسانی و انجام شد که نسبت به سال ۹۸ با کاهش ۹ درصدی همراه بوده است، اظهار کرد: متوسط زمان رسیدن آتش نشانان در داخل محدوده شهر در سال گذشته به سه دقیقه و ۴۹ ثانیه رسید که متوسط استاندارد جهانی رسیدن به حادثه بین سه تا ۵ دقیقه است.  

وی از اجرای ۱۳ پروژه عمرانی در دست اقدام در حوزه آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت و افزود: سه ایستگاه آتش نشانی جدید در نقاط مورد نیاز شهر از جمله چهارباغ پایین، زینبیه شمالی روبروی حرم، خیابان خداد امینی (منطقه هشت) در حال ساخت و یک ایستگاه در مجاورت مجموعه سیتی سنتر اصفهان آماده بهره برداری است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه چهار زمین تملک شده در حال آماده سازی برای ساخت سه ایستگاه آتش نشانی در میدان حج (منطقه هفت)، میدان ۹ دی (منطقه ۱۳)، منطقه ناژوان و یک مرکز آموزش در شرق اصفهان است، گفت: همچنین در سال گذشته ۱۵۹ دستگاه شیر هیدرانت در شهر اصفهان نصب شد.

*بیش از ۴۴۰۰ گشت ایمنی در نقاط مخاطره آمیز شهر انجام شد

گلابی اظهار کرد: در سال گذشته همچنین دو هزار و ۱۱۰ دستگاه اطفاییه در نقاط استراتژیک شهر اصفهان مستقر شد تا سرعت امدادرسانی در شهر بهبود و افزایش یابد.

وی بیان کرد: یکی از وظایف سازمان آتش نشانی انجام مستمر گشت های ایمنی است که به این منظور در سال گذشته ۴ هزار و ۴۳۹ مورد گشت ایمنی به منظور شناسایی نقاط مخاطره آمیز در محدوده مناطق ۱۵ گانه شهر اصفهان و پیشگیری از حوادث انجام شد.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x