اجتماعی استان اصفهان اقتصادی بین الملل تصاویر چندر رسانه حقوق بشر دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی فرهنگ و هنر مرکزی

علیرضا نصراصفهانی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان:اگر این تلاش‌ها نبود، شاهد موفقیت‌های یک سال گذشته نبودیم

علیرضا نصراصفهانی در یکصد و شصت و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان:اگر این تلاش‌ها نبود، شاهد موفقیت‌های یک سال گذشته نبودیم

پایگاه خبری احوال نیوز ، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: موانعی که در یک سال گذشته سر راه مدیریت شهری بود می‌توانست در روند امور جاری شهر خلل ایجاد کند و پروژه‌ها را به نوعی بر زمین بگذارد، اما تدبیر مدیریت شهری بر مشکلات غالب و موجب شد مشکلات شهر به نحو مطلوبی حل شود.


علیرضا نصراصفهانی ، صبح امروز (سه‌شنبه) در یکصد و شصت و چهارمین، جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن عید باستانی نوروز، اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ۹۹ به سر می‌بریم و اصل قدرشناسی را باید رعایت کنیم بدین سبب از مجموعه شهرداری، شهردار اصفهان، معاونان، مدیران، کارشناسان و شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌ها، کارگران و پیمانکارانی که در این یک سال تلاش زیادی برای بهبود وضعیت شهر کردند، تقدیر می‌کنم.

وی افزود: شهروندان اصفهان توجه ویژه داشته باشند که موانعی که سر راه مدیریت شهری بود می‌توانست در روند امور جاری شهر خلل ایجاد کند و پروژه‌ها را به نوعی بر زمین بگذارد، اما تدبیر مدیریت شهری بر مشکلات غالب و موجب شد مشکلات شهر به نحو مطلوبی حل شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان از همراهی، همدلی و انسجام همه اعضای شورای شهر با مدیریت شهری اصفهان تشکر کرد و ادامه داد: اگر این تلاش‌ها نبود، شاهد موفقیت‌های یک سال گذشته نبودیم.

وی اضافه کرد: از نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، فرماندار، اعضای کمیته انطباق، معتمدین محلات و مردمی که همیشه یار و مددکار مدیریت شهری بودند تقدیر کرده و سلامتی آیت‌الله مظاهری، زعیم حوزه علمیه اصفهان و بیماران صعب‌العلاج و مبتلا به کرونا را از خداوند خواستاریم.

نصراصفهانی به اهدای ۷۲۰ عدد تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: زیباتر از تقدیم لایحه شهرداری در این خصوص و موافقت با آن توسط شورای شهر، نحوه توزیع تبلت‌ها بود؛ اینکه زنگ خانه‌ها به صدا درآمد و این هدایا به دانش آموزان داده شد صحنه‌های همدلی و یاری‌رسانی زیبایی را خلق کرد به همین دلیل از کسانی که این اقدام را انجام دادند تقدیر می‌کنم.

وی با ابراز امیدواری برای ورود مبارک و کم‌دغدغه خانواده شهرداری به سال جدید، گفت: سعی شده حقوق، مزایا و رفاهیات تمام کارکنان شهرداری، سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته پرداخت شود و امیدوارم اگر مانده‌ای وجود دارد به‌زودی پرداخت شود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه باید دغدغه‌های مالی هرکسی سر سفره شهرداری نشسته پاسخ داده شود، اضافه کرد: در کنار کارکنان شهرداری، باید پرداخت مطالبات پیمانکاران نیز مورد توجه باشد تا این افراد نیز شرمنده کارگران و کارکنان خود نباشند.

وی گفت: امروز در آخرین جلسه شورای شهر در سال ۹۹، اعضای شورا ۲۷ دستور را برای تصویب بررسی می‌کنند تا تعیین تکلیف این لوایح به سال آینده موکول نشود.

عکاس و خبرنگار فهیمه کریمی

انتهای پیم/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x