اجتماعی استان اقتصادی بین الملل تصاویر جنوب چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده دین و اندیشه سیاسی شرق شمال غرب مرکزی

منابع لبنانی : هجوم به دروازه آهنی / سقوط ارزش پول ملی / ناآرامی در اطراف پارلمان لبنان

منابع لبنانی اعلام کردند؛

ناآرامی در اطراف پارلمان لبنان/ هجوم به دروازه آهنی

منابع خبری شنبه شب از بازگشت ناآرامی به اطراف پارلمان لبنان خبر می دهند، جایی که چندتن از جوانان لبنانی اقدام به سنگ پراکنی به سوی نیروهای امنیتی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری احوال نیوز ، به نقل از النشره، منابع خبری شنبه شب از بازگشت ناآرامی به اطراف پارلمان لبنان خبر می دهند، جایی که چندتن از جوانان لبنانی اقدام به سنگ پراکنی به سوی نیروهای امنیتی کرده اند.

برخی از معترضان پیشتر نیز به دروازه آهنی واقع در نزدیکی پارلمان لبنان هجوم آورده بودند.

این منابع گزارش دادند که نیروهای امنیتی به سوی معترضانی که اقدام به سنگ پرانی در اطراف پارلمان لبنان کردند،   گاز اشک آور شلیک کردند.

بسیاری از مناطق لبنان بار دیگر به دنبال کاهش ارزش لیره لبنان در برابر دلار در بازار سیاه و در اعتراض به وخامت اوضاع اقتصادی و اجتماعی به خیابان‌ها آمده‌اند.

«میشل عون» رییس جمهوری لبنان، خواستار تحقیق درباره علت سقوط ارزش پول ملی شد و از رییس بانک مرکزی این کشور خواست نتیجه های تحقیقات در این باره را فوری در اختیار دستگاه قضایی قرار دهد تا متخلفان در صورت اثبات تخلف تحت پیگرد قرار گیرند.

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x