اجتماعی استان اصفهان تصاویر چندر رسانه حقوق بشر حوادث دسته‌بندی نشده مرکزی

سرهنگ غلامرضا براتی: کشف ۳۰۰ حلب روغن خوراکی ۱۶کیلویی احتکار شده طی بازرسی از یک انبار در عملیات ماموران

سرهنگ غلامرضا براتی: کشف ۳۰۰ حلب روغن خوراکی ۱۶کیلویی احتکار شده طی بازرسی از یک انبار در عملیات ماموران

انباری پُر از روغن های احتکار شده

پایگاه خبری احوال نیوز ، فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر از کشف ۳۰۰ حلب روغن خوراکی ۱۶کیلویی احتکار شده طی بازرسی از یک انبار در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ “غلامرضا براتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان داشت: ماموران کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر احتکار تعداد زیادی روغن خوراکی در یک انبار بلافاصله بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات میدانی و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به همراه کارشناسان  اداره تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت از این انبار بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر عنوان کرد: در این عملیات طی بازرسی بعمل آمده از انبار مذکور ۳۰۰حلب روغن خوراکی ۱۶ کیلویی احتکار شده به وزن ۴ هزار و ۸۰۰ کیلو  کشف شد.

سرهنگ براتی  با بیان اینکه  ارزش کالاهای احتکاری مکشوفه  توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد ریال برآورد شده است خاطر نشان کرد: با دستور مقام قضائی انبارمذکور  پلمب و یک فرد متخلف نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل  شد.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه برخورد با مفاسد اقتصادی در اولویت کاری ناجا بوده و پلیس با کسانی که کالاهای مورد نیاز مردم را احتکار کنند، برخورد قاطع می کند گفت: از شهروندان می خواهیم درصورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

محمد امین اقتصاد

انتهای پیام/*

نظرات
0 0 رای ها
Article Rating
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x